[15] GIRONA - C.C. CALENDARIO 2015 - TANCADA-CERRADA (3-12-14)

Iniciado por PAUCAMPER, Noviembre 04, 2014, 01:15:47 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

josearada

Hola hore e mirat les fotos del viatge que vas fer fins a Chamonix i m'han semblat una pasada per quinas datas vas fer el viatge ? he vist que havia molta neu.
Per cert com bau quedar l'any passat per recollir els calendaris, es que soc nou i es el primer any que estic per el foro

hore

eiii... pel tema del viatge.. el varem fer a finals d´any ( cap d´any inclos, pero a frança aixo del cap d´any... .lengua2 ) el temps deia que nevaria... vaig comprar cadenes de neu... les facils de posar... pero res de res... a nosaltres la ruta ens va agradar molt..

per el tema de com ho vam fer l´any passat per repartir els calendari, el tema el duia , com aquest any en CARPECAMPER.. i ell va repartir els de girona.. i als d´olot... vam quedar , crec que era un dissabte al marti al parc espunya i ens els va donar i aixi... ens vam coneixer alguns foreros...

totes maneres en carpecamper , ja ens informara.
TEMPLO DE LAS RATAS EN KARNI MATA (INDIA)
http://www.youtube.com/watch?v=2cole8Irweg

mertxecj

Molt xulo el vostre viatge i  la crònica  .palmas .palmas  hore

Ens trobem aviat per l'entrega  dels calendaris....o en veiem pel barri. ;)

Salutacions

aerie

Posa-me'n un!
entre setmana estic a la capital de la Costa Brava; el recolliria a Girona... (menys per fer els quinze)
Merci!

PAUCAMPER

hore, en carpecamper no el tinc a la llista,  l'he d'apuntar  ???

vinga, vinga 3 més i ja estem a 15  .dedito3  .palmas .palmas .palmas
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

hore

Cita de: PAUCAMPER en Noviembre 13, 2014, 01:16:39 am
hore, en carpecamper no el tinc a la llista,  l'he d'apuntar  ???

vinga, vinga 3 més i ja estem a 15  .dedito3  .palmas .palmas .palmas



BBBBUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFFF .ladrillos   no l´apuntis aquest.... greu error .loco2 .loco2 .loco2   me liat amb el teu nom   :'( :'(
TEMPLO DE LAS RATAS EN KARNI MATA (INDIA)
http://www.youtube.com/watch?v=2cole8Irweg

josearada

Cita de: hore en Noviembre 11, 2014, 21:15:39 pm
eiii... pel tema del viatge.. el varem fer a finals d´any ( cap d´any inclos, pero a frança aixo del cap d´any... .lengua2 ) el temps deia que nevaria... vaig comprar cadenes de neu... les facils de posar... pero res de res... a nosaltres la ruta ens va agradar molt..

per el tema de com ho vam fer l´any passat per repartir els calendari, el tema el duia , com aquest any en CARPECAMPER.. i ell va repartir els de girona.. i als d´olot... vam quedar , crec que era un dissabte al marti al parc espunya i ens els va donar i aixi... ens vam coneixer alguns foreros...

totes maneres en carpecamper , ja ens informara.
ok estare al cas, aixis ens coneixarem.

jaumef

Hola, jo també en vull un per Torroella de Montgri
Salut.
La vida es muy peligrosa. No por las personas que hacen el mal, sino por las que se sientan a ver lo que pasa.

Albert Einstein

PAUCAMPER

ja en tenim 13 a la saca. ara li toca apuntarse a algun supersticiós per a treure aquest nombre  :o >:( ;D

ja estem a 2 de no pagar els ports  .dedito2 .macarra  que som catalans  ;)
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

Cuc

Iep, desde La Cellera m'apunto  ;). Em passaria per Girona o Olot, és igual.
Salut!

albacarla


PAUCAMPER

Noviembre 21, 2014, 01:20:24 am #26 Ultima modificación: Noviembre 21, 2014, 01:30:59 am por PAUCAMPER
ja som 15 .palmas .palmas .palmas

demà si tinc temps enviament privats per fer l'ingrés

tancaré la compra a final de mes, a veure si els podem tenir tots per fer cagar el tió .latigo .inocente

**********************************************

ya somos 15 .palmas .palmas .palmas

mañana si tengo tiempo envío privados para hacer el ingreso

cerraré la compra a fin de mes, a ver si los podemos tener todos para hacer cagar el tió .latigo .inocente
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

lazaro01

Cita de: PAUCAMPER en Noviembre 21, 2014, 01:20:24 am
ja som 15 .palmas .palmas .palmas

demà si tinc temps enviament privats per fer l'ingrés

tancaré la compra a final de mes, a veure si els podem tenir tots per fer cagar el tió .latigo .inocente

**********************************************

ya somos 15 .palmas .palmas .palmas

mañana si tengo tiempo envío privados para hacer el ingreso

cerraré la compra a fin de mes, a ver si los podemos tener todos para hacer cagar el tió .latigo .inocente


Perfecte!!! Moltes gràcies!
Seria ideal tenerlo para el Tió.

PAUCAMPER

Privats enviats amb el compte per a fer l'ingres  .factura

si algú li va millor fer l'ingres a un compte d'Andorra, Suïssa o les Caimans que m'ho digui i ja ho arreglarem  8) 8) :roll: :roll:

*********************************************************

Privados enviados con la cuenta para hacer el ingreso .factura

si alguien le va mejor hacer el ingreso a una cuenta de Andorra, Suiza o las Caimanes que me lo diga y ya lo arreglaremos 8) 8) :roll: :roll:

CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

Racord

Hola bones em podrieu dir quants diners són al final, gràcies.

Fins ara