[GALICIA] [26|27|28|AGO|11] Festa do Porquiño (Amil)

Iniciado por TIO MANUEL, Julio 27, 2011, 23:56:04 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Farr West

Agosto 04, 2011, 15:39:03 pm #30 Ultima modificación: Agosto 04, 2011, 15:51:21 pm por Farr West
Cita de: VINCHUCA link=topic=225502.msg2277044#msg227704 .cubiertos4 date=1312441210
O neno ten 8 anos e come de tó, pero en este caso comerá dos tíos, a coña con el e ver o porquiño no espeto.


    E se non acaba de "encher o dente" cos Tios???... Non se botará á xente, non  .miedo???!!!...     Vaites... que estou afeito a lidar con antropófaghos de corte tradicional pero aghora, con tanta modernidade nas cociñas das Van, os noviños coido que non se ían contentar co lume do espeto .microondas ...
    Non sei... non sei...  Si antes me arrecendía... aghora cheirame mal...      Rillar e beber "de clo-clo"... .cubiertos...  Claro!!!... xa o vou entendendo, Xá...   ¡¡¡Corre  .caballo Farr !!!       
Todo gran viaje comienza,  dando solo un pasinho...

Farr West

Agosto 04, 2011, 17:45:52 pm #31 Ultima modificación: Agosto 04, 2011, 19:30:05 pm por Farr West
Cita de: VINCHUCA en Agosto 04, 2011, 17:13:18 pm
O tío é moi jrande para acabar con el!! e á tía ainde tenlle moito respeto


    Arre demo VINCHUQUINHA!!!...  Peor me lo pones...peor me lo pones...       ... .caballo         
Todo gran viaje comienza,  dando solo un pasinho...

alix

Vaia pintasa! nosotros aun no podemos decir si podemos ir :( :( (cousas do choio) pero estaria bien ya que, por una vez, nos queda cerquita..
ya os diremos algo... Saudiños!!

TIO MANUEL

Cita de: satelit4 en Agosto 04, 2011, 00:58:14 am
si es que ademas esta nos sale barata..... ,no sabes , kalima que le salio un mes redondo y nos invita a la timba ,si es que es un tio de la ostia    .meparto .meparto


Fode can.... que xa sabemos de quen é a cadela .meparto .meparto

Tes rasón Jorge, son un tio que dou ostias .pezazp asi que anda con coidado .meparto .meparto .meparto non vaia a ser que de remate de festa teñamos t4 asturiana espetada .meparto .meparto .meparto

SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

TIO MANUEL

Cita de: VINCHUCA en Agosto 04, 2011, 09:00:10 am
O neno ten 8 anos e come de tó, pero en este caso comerá dos tíos, a coña con el e ver o porquiño no espeto.


Oído cocina ;)
SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

TIO MANUEL

Cita de: doctorWHO en Agosto 04, 2011, 00:40:23 am
Nosotros somos duda, cuando termina el plazo papuntarsen?


Who, non hai prazo, hai prazas .meparto  .meparto hasta que cubramolo cupo. Ti cando sepas si podes vir avisame por si acaso ;)

SAUDIÑOS
SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

satelit4

Cita de: KALIMA_VILA en Agosto 05, 2011, 00:48:14 am
Fode can.... que xa sabemos de quen é a cadela .meparto .meparto

Tes rasón Jorge, son un tio que dou ostias .pezazp asi que anda con coidado .meparto .meparto .meparto non vaia a ser que de remate de festa teñamos t4 asturiana espetada .meparto .meparto .meparto


yo tambien te quiero
:-* :-* :-* :-*

...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

doctorWHO

Cita de: KALIMA_VILA en Agosto 05, 2011, 00:57:52 am
Who, non hai prazo, hai prazas .meparto  .meparto hasta que cubramolo cupo. Ti cando sepas si podes vir avisame por si acaso ;)

SAUDIÑOS


Kalima, ti te vamos a ver por Asturias? Hoy ponemos rumbo y daremos caza al Satélite!!!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

Farr West

Agosto 05, 2011, 14:25:09 pm #38 Ultima modificación: Agosto 05, 2011, 14:40:55 pm por Farr West
                                                                                           Non che digho éu!!!... Que non era o único ó que lle andaban as moscas na orella...
                                                                                                 
                                                                                 
                                                                                                   
                                                                                       

                                                                                                                                                        .vwt3
                                                                                                                                                   
                                                                                                                                           
                                                                                                                .perro............................ .hacha ............................. .caballo                                                                                   
                                                                                                                                                       
Todo gran viaje comienza,  dando solo un pasinho...

titolas

xa estamos de volta das vacas!!! agardando comer o porquiño que estou farto de platanos e papas .meparto .meparto .meparto
R E S T A U R A C I O N   D E   P E K E C H A
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194292.0
LUKITAS&ME
http://lukitasandme.blogspot.com/

TIO MANUEL

Cita de: titolas en Agosto 12, 2011, 00:15:18 am
xa estamos de volta das vacas!!! agardando comer o porquiño que estou farto de platanos e papas .meparto .meparto .meparto


Benvido amigo, xa estamos matando os currichos,  .meparto .meparto
SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

Chedi

Haber Kalima aun queda sitio para dos "carnívoros"
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

TIO MANUEL

Cita de: Chedi en Agosto 16, 2011, 20:44:50 pm
Haber Kalima aun queda sitio para dos "carnívoros"


Por suposto, e ademais encantados de que veñades

SI LOS QUE HABLAN MAL DE MI, SUPIERAN LO QUE PIENSO DE ELLOS, HABLARIAN PEOR!!!

yumeres

kalima,poco a poco vamos saliendo de la liada del curro,para ese finde esperamos estar por ahi el sabado a la tarde,si se puede comer porquiño bien y si no, ; pues siempre nos quedara el cabrales  ;D

t3

Bueno pues despues de hacer cabalas y tal y que se yo, Si no es demasiado tarde nos apuntamos dos infieles para lo que sea menester, pero eso si primero comemos .meparto
Mata o porquiño, mata o porquiño, non o deixes engordar, que si non matala o porco.................
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]