[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

jordiolfe

Cita de: PAUCAMPER en Marzo 09, 2013, 13:20:36 pm
ens podeu informar si és gratuit i si no que val l'entrada?

salut .


Si et fas fan seu del facebook tens entrades gratuites.

PAUCAMPER

CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

Alicia6

Cita de: jordiolfe en Marzo 08, 2013, 20:58:58 pm
nosaltres hi vam anar ahir. Per la publicitat que han fet m'esperava alguna cosa més gran. Hi ha un parell d'stands d'equipament i sobre tot molts campings i agrupacions de camping. també hi ha material i solucions per a campings.

Per anar a fer un vol i agafar info de campings i zones turístiques està bé. I a mes fan molts sortejos. A veure si hi ha sort... jeje


+1

hi vaig anar ahir, publicitat de càmpings i stands dedicats als propietaris de càmpings, m'esperava més.

Cita de: PAUCAMPER en Marzo 09, 2013, 13:20:36 pm
ens podeu informar si és gratuit i si no que val l'entrada?

salut .


A la web de Girocamping també et pots baixar les entrades
13 frikipoints

ll*ll

Limo

Ep trempats fem un dijous!? aixi el que heu anat al timofira capmping ens poseu al dia!!!  .meparto .meparto .meparto Que hi dieu!?
i

Qukika

a mi la fira hem va decepcionar molt... xo wenu vai passar una tarda diferent i vai mirar tarifes de diferents campings ... :)
Aqui esta Qukika!!!!!         una VW t3 del 85

http://www.furgovw.org/index.php?topic=190430.0

firewheels

Doncs nosaltres varem trovar molta informació sobre vies verdes, d'altres de senderisme, rutes i llocs guapos per visitar, etc... suposo que ja sabiem que ens trovariem  ;D

Perarnau

Aquest dijous fem una fontajauada? O un Quart?....


Ja direu!!!!

Trencalòs


José-Ramón

 ;D Buenaaas, Yo soy nuevo en este forito, y acabo de comprarme una T3 Joker, actualmente vivo en el Alt Empordá.
Por favor, ponerme al día sobre esas REUNIONES. Cuando? donde? a que hora?
Mi nombre? José-Ramón  "Jota" esta bien.
Besos, saludos y abrazos a todos/as ;D .   

firewheels

Hola "J" Yo estoy en Cabanes, a ver si coincidimos o bajamos juntos a un jueves por Girona.
Saludos!!!!!

José-Ramón

 Ostia que bueno!! tu en Cabanes y yo en Cabanelles. pues claro que si yo me apunto a un bombardeo.
Saludos!!

firewheels

Si tio, estamos cerquita  .meparto A ver si nos vemos pronto, que soy un enamorado de las VW T3, de hecho ya he tenido dos  .loco2 .meparto


Zoilo

Eiiii gent.....he vist un "ferro" que em vull pillar. Poso a la venda el meu vw passat variant 1.8t 150cv (me gusta la gasolina.... .meparto)una pura makina..... els que em coneixeu ja sabeu que els cuido. Si sabeu d'algu.....merci.  Saluten







Limo

Un altre malalt dels ferros!!! que has vist ja!? jajaja ha veure si ens comencem ha veure ja no!?   .malabares .malabares

:-*
i