[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Perarnau

Cita de: persalt en Enero 17, 2012, 18:57:52 pm
On es fa les kdd del gener a girona . merci


Ves seguint el link que es va sobre la marxa, i es decideix quant es proposa la kdd. Pero normalment es fa a Fontajau!

firewheels


Limo

Vinga, dema a fer una cerveseta a fontajau!!! kap a les 7.30 sus va bene!!!? Amb en choletthe hem quedat de 7.30 a 8!

Benvingut Persalt!!! eLs hiverns son durs, pero amb bona companyia passen millor!

Saluts!
i

imb

Jo fins mitjans de febrer no podré......
Disfruteu!!!!
Salut!!!

CorT3s

Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

firewheels


CorT3s

Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

persalt

Perdoneu . no vaig entrar el foro i em vaig perdre venir a Fontajau, espero venir a la pròxima. Merci i salut. .baba

firewheels

Enero 23, 2012, 20:50:48 pm #2108 Ultima modificación: Enero 23, 2012, 20:53:20 pm por firewheels
Quan tornem a quedar? Aquesta setmana he buidat completament la furgo per passar la ITV dimecres, si voleu porteu taules i cadires i fem la kedada a dins amb la cale estacionaria  ;D

Limo

Cita de: firewheels en Enero 23, 2012, 20:50:48 pm
Quan tornem a quedar? Aquesta setmana he buidat completament la furgo per passar la ITV dimecres, si voleu porteu taules i cadires i fem la kedada a dins amb la cale estacionaria  ;D


Si mi deixes fumar avui mateix!!!  .meparto .meparto .meparto

Quan tu vulguis, mako!!!  .loco2
i

firewheels

Si home!!!!! Avui l'he portada a rentar per dins i per fora, ara que fà bona olor no t'hi podràs ni tirar un pet  .meparto

Perarnau

Cita de: firewheels en Enero 23, 2012, 21:38:44 pm
Si home!!!!! Avui l'he portada a rentar per dins i per fora, ara que fà bona olor no t'hi podràs ni tirar un pet  .meparto


Rentar a fons fons fons de netejar tapissats, sostre, etc... que el deixen assecar després una setmana?? o un rentat d'aspirador a fons??

Jo la meva li fotaré un rentat a fons fons fons quant la pinti, que serà aviat!

firewheels

Lo segon  :P La veritat esque ha quedat molt bé i fa bona olor jeje.

Que tal si aquest dijous quedem en algún bar a fer una cerveseta?

Persalt, Marc, Sisu, etc. us hi apunteu?

Perarnau

On ho has portat??? jo ho necessitaré fer aviat...

Aquest dijous quant no sigui abans de les set de la tarda no pucc.... :(

Limo

Tambe podriem portar uns cubells i netejar la furgo a en perearnau!!!  .meparto .meparto .meparto .meparto

Que sembla que ho necessita!!!  .loco1 Home Mark, digali qui te la neteja't!!!   .lengua2

A mi dijous per fer una cerveseta o dos o... ja  hem va be!  ;D
i