[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

furmala

a mi el divendres hem va perfecte i anar a sta.coloma tambe. cap problema .loco2
volem tornar a veure a la sunami family al complet ben aviat. jejeje

SUNAMI

Heyyyy gente the famili sunami  .baba al completo para poder reencontrarnos el viernes 28, en St Coloma de Farners o donde digais , gracias miles. .palmas

Duee yo se donde esta tu camara!! o colgada en la antena de tu furgoneta o en el suelo jajaja
bromas a parte, esta vez no la tengo yo.


firewheels

Siiiii, Santa Coloma queda prop de caseta!!! .palmas i divendres va de konya, .ereselmejor .ereselmejor

MultiPowerVan

Cita de: Txetxo en Marzo 17, 2008, 10:09:51 am
Neeeeeeeeeeeeeeeeens, aneu posant fotos, que hi ha uns mossos per aquí que em demanen on vaig estar el dijous, i al dir-lis que sopant amb uns colegues seus a Besalú, s'han mirat i se'm porten emmanillat, Duee necessito aquestes fotos per demostrar que la meva quartada és certa!!!! .loco2

bueno tranki Sergi, ja quedaré amb la Noe per portar te tabac a la garjola...........  .meparto .meparto


Ya queda menos.........

rujuss

Eisssssssss...MultiPowerVan te acuerdas de mi alfonbraaaaaa, puede que coincidamos, tu cargala siempre en la fragoneta si no le has dado ya al txetxo!!!!

Nos vemos pronto todos pero no se donde ???

i las  .fotografo .fotografo .fotografo
ara akí ara allà !!!!

duee

Marzo 19, 2008, 01:24:52 am #395 Ultima modificación: Marzo 19, 2008, 01:53:49 am por duee

Txetxo

 .palmas .palmas
Muy guapas, falta la de los mossos .meparto

Dan,, creo que voy a dejar de fumar para que no vayas a comprar yabaco con la Noe .ametralla

rujuss

caraisussss, las futillusssss, que bé, ufff el pont tremolava o el fotograffffff.....

vinga fins a la pròxima,,,que encara no m'aclaro a on !!!

ojala divendres i en un lloc on ens poguem quedar a dormirrrrrrrrr (PROPOSTAAA)
ara akí ara allà !!!!

kitoneta

Marzo 22, 2008, 18:19:17 pm #398 Ultima modificación: Marzo 24, 2008, 00:38:54 am por kitoneta
Hola!!! estoy con el huevo en Girona, cuando es la proxima quedada? que quiero venir con la furguiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Por cierto una furgo preciosa furmala padre que la disfrutes como se merece.
Saludos
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

MultiPowerVan

Cita de: rujuss en Marzo 18, 2008, 23:03:40 pm
Eisssssssss...MultiPowerVan te acuerdas de mi alfonbraaaaaa, puede que coincidamos, tu cargala siempre en la fragoneta si no le has dado ya al txetxo!!!!

Nos vemos pronto todos pero no se donde ???

i las  .fotografo .fotografo .fotografo

si si, el q pasa q encara no han arribat crec, a la q passin aquets dies de festa ja parlaré amb el responsable de la comanda viam q em diu. Tu tranki q ja portaré la teva alfombra sempre a la furgo!!
Salut......


Ya queda menos.........

kikuu

Ei! Jo sóc de Girona!
Tinc una T3 transporter, sense res darrera encara, l'estic transformant!
El que passa es que a aquestes quedades hauria de convencer al meu pare pq encara tinc 17 anys x)
A veure si m'informeu!
Un saludo GIRONINS :) .palmas
Nos vemos en el camino

kitoneta

kikuu!! primero enhorabuena por la furgo, segundo: Tio!! que putada! tener una joyita asi y no poder llevarla!!! al menos podras prepararla tranquilamente para cuando tengas el carné
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

furmala

kitoneta tiu no et veiem el pel ultimament. ja he vist la furgo t'ha quedat de puta mare. aquesta setmana la portes ehhh!
Cita de: kitoneta en Marzo 22, 2008, 18:19:17 pm
Hola!!! estoy con el huevo en Girona, cuando es la proxima quedada? que quiero venir con la furguiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Por cierto una furgo preciosa furmala padre que la disfrutes como se merece.
Saludos

gracies per lo de la furgo del meu pare. .palmas li he fotut canya per que es compres una, i li va molar el rollo i taxan....
el diumenge l'anirem a buscar. aviat la veureu el divendres.
tenim ganes de tornar a veure la sunami's family. .ereselmejor

FURGOCOMA

Felicitats Pare FURMALA!!!!!! ja sabia jo que no tardavas gaire en comprar-te alguna furgo!!! sera un plaer que puguis estar a les quedades i amb la teva furgo!!!!

Per lo d'aquest divendres... a mi no em va gaire bè, pero si es fa vinc!!!!encara que hagi de marxar el dissabte a les 8 del mati!!! El lloc... Sta Coloma em va de puta mare!!! a veure si algu de aprop i pot passar, jo diria que cap al riu hi ha uns plataners molt wapos i mes amunt unes taules i barbacoes!!!


Ja seguire el fil!!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


capcalent

Salut familia!

Un nou gironí s'incorpora a la comunitat furgonetera. M'agradaria molt poder venir a una de les quedades que feu, per exemple la que es parla a Santa Coloma, per conèixer-us, veure les vostres furgones, i també resoldre alguns dubtes de passada.

Poseu dia i hora i espero poder venir!

Salut i sort