[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Limo

Oleee! Cap a fontajau un altre cop! Aquest cop fem fotos! Que crec que ningú es creu que hi anem!! Desde que tenim WhatsApp per aquí no es parla gaire!!!

Birra segur nebraska! I sangria per en Perearnau!!!

Fins dijous!!!
i

Perarnau


imb

Cita de: Perarnau en Noviembre 17, 2016, 07:42:39 am
ENS VEIEM AQUEST VESPRE A FONTAJAU!!!!


.palmas .palmas .palmas .palmas

Yeeeeah!

Enviat des del meu Aquaris M5 usant Tapatalk


Perarnau

Cita de: imb en Noviembre 17, 2016, 07:46:35 am
Yeeeeah!

Enviat des del meu Aquaris M5 usant Tapatalk


Alguna novetat a la teva furgooo???

Bueno... avui la veurem ejejejej .meparto

imb

Cita de: Perarnau en Noviembre 17, 2016, 07:54:09 am
Alguna novetat a la teva furgooo???

Bueno... avui la veurem ejejejej .meparto

Tinc avanceeeee!!!!


Enviat des del meu Aquaris M5 usant Tapatalk


Txamito

Bones, un Gironí que no ha vingut mai però, no teniu cap foto?

VA!, animeu-vos!

Records!

Glc

Noviembre 17, 2016, 21:05:52 pm #2646 Ultima modificación: Noviembre 17, 2016, 21:27:58 pm por Glc
Hola molt bones! Acabo de descobrir el post! També sóc de Girona, bueno més concretament estanyol. Ara ja faig tard, però per a la pròxima m'apuntu amb la "petita".
En breu penjaré algun post que tinc pendent de l'ultim viatge que em fet i la presentanció de la furgo amb la camperització lowcost que l'hi he fet.
Salut a tots i aviam si penjeu alguna foto de la trobada!

Perarnau

Glc!!! Hi hauries estat a temps!!! Els mes "fiesterus" varem marxar a quarts d'una de la nit!!!


Ahir vàrem ser unes 10 furgos i altres que la tenien a cal metge i vàren venir amb cotxe... Total quasi una vintena de persones!!!  .palmas .palmas .palmas


A veure si entre tots podem reactivar aquests dijous encara que siguin un cop al mes i la fem petar!!! .palmas

Bullich

Bones!!! un altre que tampoc ha vingut mai...
Per poc que pugui, a la propera m'apunto :)

Glc

Cita de: Perarnau en Noviembre 18, 2016, 08:00:53 am
Glc!!! Hi hauries estat a temps!!! Els mes "fiesterus" varem marxar a quarts d'una de la nit!!!


Ahir vàrem ser unes 10 furgos i altres que la tenien a cal metge i vàren venir amb cotxe... Total quasi una vintena de persones!!!  .palmas .palmas .palmas


A veure si entre tots podem reactivar aquests dijous encara que siguin un cop al mes i la fem petar!!! .palmas


Va doncs a la próxima m'apunto segur! Aviam si fem una aviat!

Salut!

T3Power

Hola a todos,

Permitidme que me cuele en el post para hacer algo de "spam"   ;D

Solo recordaros que hay abierta una compra conjunta de calendarios del foro para el año 2017. Sabéis que la venta de calendarios es la principal fuente de financiación del foro por lo que se agradece vuestra colaboración.

http://www.furgovw.org/index.php?topic=328137.0

¡Gracias!

Saludos...
Disfrutando de la PowerSprinter
La T3Power en venta

firewheels

Gracis T3Power! Voy a pedir uno. Si hay alguien de la zona que quiera, hacemos lista ok?

PAUCAMPER

nosaltres ja l'hem agafat. si vols que t'enviïn el teu amb el nostre sobre ja saps.  .teclea

****************************

nosotros ya lo hemos cogido. si quieres que te envíen tu con el nuestro sobre ya sabes.  .teclea
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

katamato

Buenos dias, quedais invitados a la KDD: http://www.furgovw.org/index.php?topic=327634.0
Es en Balsareny, entre Manresa y Berga, no es ni Vallès ni Baix Llobregat nord, pero tampoco estamos tan lejos, a menos de una hora.
Esta kdd esta dentro del marco de la FESTA DELS TRAGINERS y solemos reunir entre 40 y 60 campers, dependiendo del año, y con otra KDD paralela de AC que son entre 50 y 120.
La fiesta se lo vale, se permite sacar mesas y hacer fuego.

Un saludo y unas rafagas.

Adalbert Arnau

vw_Fusti

Buenas a todos!

Somos nuevos en el mundo de la furgo. Des de mayo tenemos una caravelle t6. Somos de Palafrugell y nos gustaría porder ir conociendo gente.

Saludos!