[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

PutxoAskatu

Cita de: manuelcastagnal en Septiembre 21, 2015, 18:18:15 pm
A min falaranme dun por Coruña, si che interesa miro a ver si atopo como localizalo

Pois se ó final das con él xa me dirás, que nunca está de máis ter algún taller de man especializado. Graciñas!

manuelcastagnal

Cita de: PutxoAskatu en Septiembre 21, 2015, 21:19:19 pm
Pois se ó final das con él xa me dirás, que nunca está de máis ter algún taller de man especializado. Graciñas!

Guacas 689 050117 , creo que e ese, pero non estou seguro de todo, manda un guasap ou chama a ver
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

PutxoAskatu

Cita de: manuelcastagnal en Septiembre 23, 2015, 00:01:47 am
Guacas 689 050117 , creo que e ese, pero non estou seguro de todo, manda un guasap ou chama a ver

Acabo de buscar en google e sí, coincide o teléfono. Moitas grazas Manuelcastagnal!

manuelcastagnal

e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

BURATIÑO

Hola, son da coruña e por aqui xa me coñecedes alguns. Espero non molestar con esto pero eu non iria a guacas. Contoche en privado ou en persoa.

Dictado no leido

manuelcastagnal

Cita de: BURATIÑO en Septiembre 23, 2015, 07:46:08 am
Hola, son da coruña e por aqui xa me coñecedes alguns. Espero non molestar con esto pero eu non iria a guacas. Contoche en privado ou en persoa.

Dictado no leido

contao aqui que asi aprendemos todos, non creo que incumplas ninguna norma por contar a tua experiencia, eu nunca fun, souben del porque una vez fun a recoller lixo cos de AGA e deronme o seu contacto dicindo que era moi bo. A quen recomendas enton pola zona?
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

PutxoAskatu

Diso se trata o foro, de compartir experiencias para axudarnos entre todos pero sacando despois cada un as súas conclusións. Conta a túa experiencia, que sempre lle pode axudar a outra persoa.

BURATIÑO

Pois eu xa vin toques de atencion por falar mal. Con todos os meus repetos as normas e os moderadores simplemente vos direi que non que non se trata de eso que non se poden contar as cousas cando van mal so cando van ben, non insistirei os que levan moito por aqui saben que e asi. Sobre Guacas o dito se queres saber mais xa nos veremos nalgunha das quedadas e contoche varias experiencias para que ti mesmo xulgues pero aqui co dito sobra.

Dictado no leido

manuelcastagnal

Cita de: BURATIÑO en Septiembre 23, 2015, 14:18:38 pm
Pois eu xa vin toques de atencion por falar mal. Con todos os meus repetos as normas e os moderadores simplemente vos direi que non que non se trata de eso que non se poden contar as cousas cando van mal so cando van ben, non insistirei os que levan moito por aqui saben que e asi. Sobre Guacas o dito se queres saber mais xa nos veremos nalgunha das quedadas e contoche varias experiencias para que ti mesmo xulgues pero aqui co dito sobra.

Dictado no leido

Mira fios como "pesima  experiencia con barnacampers" no que se din catro verdades de barnacampers, no foro quitouse un directorio de talleres dos que se falaba mal porque estes amenazaron con litigar e os administradores o quitaron pra aforrarse un xuizio que sabian que ganharian pero que lles quitaria moito tempo, de todolos xeitos penso que ainda e peor dicir que e malo e non respostar porque, xa que as impresions son subxetivas e ninguen o fai todo ben sempre, eu dou por suposto que tes razon no que dis pero cando me falaron del falaron marabillas.
¿porque non envias un privado a algun administrador preguntando si podes? creo que Cima escribe por aqui as veces asi que sera o que antes respostara, pero preguntallo o administrador que queiras .
Eu penso que e bo falar as cousas e que todos podamos compartir experiencias, cando levamos as nosas furgos a un sitio canta mais informacion sobre o sitio mellor.
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

manuelcastagnal

igual vou esta finde a zona da illa de arousa ou por ahi(entre pontevedra e  a illa e arredores... .confuso2 ), que tal esta a cousa pra durmir por ahi? sen ir o marabilloso camping que xa sei que hai, pero e que eu non vou a campings... algo recomendable pra ver? tenho esa zona que non vou dende hai 15 anos asi que....
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

albertoydani

Na illa tes un área de Autocaravanas a 10 € noite sin luz

manuelcastagnal

Cita de: albertoydani en Septiembre 24, 2015, 22:07:56 pm
Na illa tes un área de Autocaravanas a 10 € noite sin luz

Gracias, e sin pagar por durmir?(raro que e un  ;D :roll: ) como esta por ahi a cousa?
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

albertoydani


Noneta

na praia do Bao, nada mais cruzar a ponte, sen problema ningún e gratis,

manuelcastagnal

Moitas gracias. A ver como vai a incursion na illa que xa fai 15 anos que non vou por ali.  .malabares .palmas
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,