[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

mordecan

Se serán malas as fotos....que ata che romperon as follas da revista.
Despois vai o Snake por ahí de chungo  .meparto .meparto

ROUCO83

Esa revista que a sacaron ...fai nada no?....digoo pola matricula.... .meparto
"A viaxe aporta a felicidade,non o destino"

manuelcastagnal

o que vou preguntar non ven moito o caso, pero creo recordar que algun de vos mercara cartuchos deses de butsir a 1 euro mercando a caixa de 28¿pode ser ou inventeino? alguen sabe algo?
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

kayamba

Eran tempos compañeiro ,eu merquei duas caixas o ano pasado e me sairon a 1,33 postas na casa .palmas

doctorWHO

Manuel, muchas vueltas le estas dando al tema de los cartuchos... como sigas así, te va a salir mas caro el cartucho de gas que el de tóner....
Saludos!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

eljipifenicio

luluka los tiene a un euro si compras la caja de 28, pero con los portes te salen a 1,30, y créeme que es lo mas barato que vas a encontrar...
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

kayamba

Nese mismo sitio merqueinas eu a principios do 2013  ,e iso 1.33 € que esta de puta madre sa que nas ferreterias y similares rondan os 2 €uracos ,,, Manuel no te arrime a la pare que te vas llenar de cal,, .meparto

eljipifenicio

eu tamen pillei duas caixas ahí, así que teño jas para un rato¡¡¡
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

mordecan

Jas a fondo Tucho!!!!!!!!
A sento quinse.........fasendo un pinse......
A sento des...........xa non me ves......... .meparto .meparto .meparto

manuelcastagnal

https://www.lacasadelmenaje.es/es/articulos-de-gas/2331-cocina-multigas-butsir.html nesta cociña podes usar cartuchos ou calquera bombona segun necesites (eu usaria o deposito da lt pra facer cousas que salpiquen moito no veran) ou cartuchos se quero cociñar algo lonxe da furgo, ia mercar unha cociña de dous fogos pra cociñar ben agusto fora pero ocupa mais e non a usarei moito https://www.lacasadelmenaje.es/es/articulos-de-gas/1121-cartucho-gas-b-230-para-cocina-gas-minimo-4-unidades-8414706300067.html aqui saen a 1,37 e podes pedir 4 minimo, e asii non ter un almacen de cartuchos na casa
Estou esperando a aprobacion da xefa (que poder podo mercalo, pero si logo non esta conforme teño que oila), pensei que mercarades a 1 euro sin gastos de envio (de todolos xeitos e moi barato que no corte ingles van a 5 euros o cartucho)
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

bokete

Hola a todos este mensaxe e para despedirme do foro, en breve borrarei todas as fotos e cerrarei a conta. Os motivos son que me sinto estafado polo foro, o excesivo control en pequenas opinions e tonterias e o pasotismo ante estafas en compras conxuntas, para mais inri en compra de pegatinas do foro que por certo outros foros regalan e incluso envian gratis dende australia como sabedes alguns que me coñecedes. Penso que o foro non esta a altura, nos facemolo crecer cas nosas aportacions e eles limitanse a recaudar e calar a quen, por exemplo intenta advertirnos de empresas con malas practicas e estafadoras. Non quero seguir participando de todo esto asi que xa nos veremos en persoa que por aqui non.

calma y sosiego
Miembro del Club Camper Galicia

Ares1487

Buenas meu, veo que estas calentito con el tema de las pegatas, razon no te falta porque es un cachondeo  .ametralla Despues de tanto tiempo y seguimos esperando, aunque nada bueno esperamos a estas alturas. Espero poder verte en las Kdds asi que estate atento a la pagina del club. Un saludo
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

chivas

Boke!!! Non te quentes a cabeza!!

Ainda que che podo decir que tes unha boa parte de razon!!!!
O resto falamolo en canto nos volvamos a ver polo camiño......

X certo tes un faro antiniebla fundido!!! ;D
mañan sera o principio do resto da miña vida!

doctorWHO

Yo entiendo a BoKEtE....
Un ejemplo os voy a poner en breve....

Arriba España!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

manuelcastagnal

lamento que pasen estas cosas como las que debio de pasar bokete(que yo no me entero de nada mas que de que ciertos temas no dejan hablar, a mi me cerraron un hilo cuya tematica era que hacer cuando nos viene la policia a nuestras furgos )
la compra esa guay que iba a hacer de la cocina y los cartuchos te piden gastos de envio, asi que esperare a ir a Santiago a mi tienda-ferreteria-recargador de bombonas favorita a ver si me la puede conseguir a buen precio, asi que de momento el fenicio lleva razon como siempre y las cajas esas de luluka son las mas baratas (pero yo compro 28 y me matan)
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,