[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 27 Visitantes están viendo este tema.

NOLE T3

Cita de: Korrigan Killa en Mayo 01, 2013, 10:52:55 am
Pero k bien os lo montais ,compañeir@s !!

xa tardas en vir....so te que dicilo

ROUCO83

Who ....no quereras ti algun outro encarguiño como o fenicio .meparto .meparto......aqui en lugo ai bo pulpo jaja
"A viaxe aporta a felicidade,non o destino"

satelit4

ya sabes ..... en Esmelle trillamos lo que sea   .malabares .malabares
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

eljipifenicio

Cita de: ROUCO83 en Mayo 04, 2013, 14:57:32 pm
Who ....no quereras ti algun outro encarguiño como o fenicio .meparto .meparto......aqui en lugo ai bo pulpo jaja

O polbo para o satélite a Who o que lle gusta e o touciño e os chourizos( os de comer, non os do governo) .baba .baba
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

satelit4

los del gobierno ya están rancios ,no valen ni pa caldo  .vomito
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

doctorWHO

Cita de: eljipifenicio en Mayo 04, 2013, 20:53:57 pm
O polbo para o satélite a Who o que lle gusta e o touciño e os chourizos( os de comer, non os do governo) .baba .baba


"Os do governo" también me gustan.... tu ponme uno delante y verás como disfruto!!
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

ROUCO83

"A viaxe aporta a felicidade,non o destino"

doctorWHO

"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

eljipifenicio

Huy como se está poniendo esto¡¡¡ no se os puede decir nada que enseguida saltais a degüello .palmas .palmas .palmas
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

ROUCO83

É que a politica e os chorizos traeenos de cabeza........ .lengua2
"A viaxe aporta a felicidade,non o destino"

t3

Aquí volo deixo a titulo meramente informativo
Non fagades comentarios, pois non é o caso, solo é para que esteamos informados.
http://www.vtelevision.es/informativosv/2013/05/06/0031_26_175756.htm
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

manuelcastagnal

Cita de: t3 en Mayo 07, 2013, 12:45:11 pm
Aquí volo deixo a titulo meramente informativo
Non fagades comentarios, pois non é o caso, solo é para que esteamos informados.
http://www.vtelevision.es/informativosv/2013/05/06/0031_26_175756.htm

eu xa coñecia esta lindeza da RAL, ¿que esperabades destes ? non comento nada mais porque ti asi o indicas, dixenlle a Haizcolary de ir a esmelle a estrenar a furgo nova pero non creo que poidamos ir,
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

haizkolari

Cita de: manuelcastagnal en Mayo 07, 2013, 14:41:51 pm
eu xa coñecia esta lindeza da RAL, ¿que esperabades destes ? non comento nada mais porque ti asi o indicas, dixenlle a Haizcolary de ir a esmelle a estrenar a furgo nova pero non creo que poidamos ir,


levamos dous anos sen furghonetear pero deste verán non pasa caghonomundo e despois de ir na túa o mono é tremendo ... pedazo brutalidade de furgo que pillache, espero estar na estrea  .baba ¿deixasme subir unha foto?  :roll:
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

manuelcastagnal

sube si queres que pra iso viñeches ;), eu teño exame dentro de un rato (e o unico que fago e durmir pra estar despexado)e antes de presentala e tal estaba intentando asegurala pra poder movela ;) ( e aprender a subir fotos dunha vez)
ademais de quitar o maleteiro, vou quitar a separacion duns armarios da cociña (pra iso igual che pido consello que xa sabes que eu tendo a cagala), tamen penso en poñerlle as gomas da miña (as llantas non porque inda que me molan mais as da miña antigua as de esta son orixinais tapacubos¿ti que dis?), e terei que ir a que me poñan remaches nos espellos, soldar o toldo ou poñerlle candados si se pode, e poñerlle reforzo no lavabo como indicou o dono pra previr, e ..... bueno xa te contarei mais ;)
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

haizkolari

ala vai a foto para tod@s os curiosos  ;D



A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!