FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

eljipifenicio

Cita de: fonte en Octubre 26, 2010, 12:11:20 pm
dejad al satélite en paz que estos días esta cazando cerdos  .pistolas

que tiene que traer un camión de jamones.  .vwt3



c omo lo pesquen los de jeninken con la furgo llena de jalufo se va a enterar¡¡¡¡
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

satelit4

Cita de: eljipifenicio en Octubre 30, 2010, 23:26:27 pm

c omo lo pesquen los de jeninken con la furgo llena de jalufo se va a enterar¡¡¡¡


tranqui que llevo salvoconducto ........la clave es pata negra

titolas todo esta en camino ........ .meparto
...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

foucellas

WAKA WAKA ...porque isto é tráfico..... caralludo  .meparto

http://www.youtube.com/v/m0WljvC3RTw.swf
Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

Jalisia


t3

Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

satelit4

Cita de: t3 en Noviembre 01, 2010, 22:26:01 pm
A cabeza non para  .policia .meparto




ya me imajino yo a uno que yo me se .......... .meparto .meparto

...........lo importante ye querese y que el agua te fresquina .............                            


la amistad verdadera no crea dependencias ,si no que conduce y ayuda a la libertad

ALTAN

como estamos en Otono...tempode castañas..unha homenaxe á castaña (sobre todo para os que estivestes no kada do Courel)

.... qué rapaces con menos de vinte anos ás costas saben dicir qué son as castañas bolercas (as que non se lograron), os restrelos, bagutos ou degaros (castañas que se desprenden do ourizo espontáneamente), un bulló (castaña cocida sen pel ou asada e debullada), mamotas, mamudas, zamelos ou zonchos (castañas cocidas coa pel) as maiolas ou maias (castañas secas, sen pel), a castañeira (tempo no que se recollen as castañas), soutar (apaña-las castañas que caen dos castiñeiros), unha corripa ou ouriceira (morea de ourizos con castañas e lugar onde se depositan estes para logo debullalos), a puxa da castaña (casca da castaña seca), qué significa auga de castañas (chuvia miúda), darlle a un a castaña (enganalo), sacarlle as castañas do lume alguén (solucionarlle unha dificultade), ou qué tempo lle acae á castaña para ben medrar (en agosto arder, en setembro beber: é un refrán) . ¿E apetece unha cantiga? A castaña no ourizo/eu ben sei como ela fai:/des que pinta madúrece, desque madúrece cae......

Apertas pata tod@s

gael160963

Cita de: ALTAN en Noviembre 03, 2010, 02:04:50 am
como estamos en Otono...tempode castañas..unha homenaxe á castaña (sobre todo para os que estivestes no kada do Courel)

.... qué rapaces con menos de vinte anos ás costas saben dicir qué son as castañas bolercas (as que non se lograron), os restrelos, bagutos ou degaros (castañas que se desprenden do ourizo espontáneamente), un bulló (castaña cocida sen pel ou asada e debullada), mamotas, mamudas, zamelos ou zonchos (castañas cocidas coa pel) as maiolas ou maias (castañas secas, sen pel), a castañeira (tempo no que se recollen as castañas), soutar (apaña-las castañas que caen dos castiñeiros), unha corripa ou ouriceira (morea de ourizos con castañas e lugar onde se depositan estes para logo debullalos), a puxa da castaña (casca da castaña seca), qué significa auga de castañas (chuvia miúda), darlle a un a castaña (enganalo), sacarlle as castañas do lume alguén (solucionarlle unha dificultade), ou qué tempo lle acae á castaña para ben medrar (en agosto arder, en setembro beber: é un refrán) . ¿E apetece unha cantiga? A castaña no ourizo/eu ben sei como ela fai:/des que pinta madúrece, desque madúrece cae......

Apertas pata tod@s
.ereselmejor

t3

Cita de: ALTAN en Noviembre 03, 2010, 02:04:50 am
como estamos en Otono...tempode castañas..unha homenaxe á castaña (sobre todo para os que estivestes no kada do Courel)

.... qué rapaces con menos de vinte anos ás costas saben dicir qué son as castañas bolercas (as que non se lograron), os restrelos, bagutos ou degaros (castañas que se desprenden do ourizo espontáneamente), un bulló (castaña cocida sen pel ou asada e debullada), mamotas, mamudas, zamelos ou zonchos (castañas cocidas coa pel) as maiolas ou maias (castañas secas, sen pel), a castañeira (tempo no que se recollen as castañas), soutar (apaña-las castañas que caen dos castiñeiros), unha corripa ou ouriceira (morea de ourizos con castañas e lugar onde se depositan estes para logo debullalos), a puxa da castaña (casca da castaña seca), qué significa auga de castañas (chuvia miúda), darlle a un a castaña (enganalo), sacarlle as castañas do lume alguén (solucionarlle unha dificultade), ou qué tempo lle acae á castaña para ben medrar (en agosto arder, en setembro beber: é un refrán) . ¿E apetece unha cantiga? A castaña no ourizo/eu ben sei como ela fai:/des que pinta madúrece, desque madúrece cae......

Apertas pata tod@s

E todo un tratado da castaña.
ahí van duas mais, estas eso si non en linguaxe culto, mais ben a nivel coloquial.
"Ter unha castña"= ter un ou uns cuantos chupitos de mais
"menuna castaña"= ten duas acepción unha similiar a anterior, i a outra cando un se pega un trompazo. .meparto
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

Rafafá

Cita de: ALTAN en Noviembre 03, 2010, 02:04:50 am
como estamos en Otono...tempode castañas..unha homenaxe á castaña (sobre todo para os que estivestes no kada do Courel)

.... qué rapaces con menos de vinte anos ás costas saben dicir qué son as castañas bolercas (as que non se lograron), os restrelos, bagutos ou degaros (castañas que se desprenden do ourizo espontáneamente), un bulló (castaña cocida sen pel ou asada e debullada), mamotas, mamudas, zamelos ou zonchos (castañas cocidas coa pel) as maiolas ou maias (castañas secas, sen pel), a castañeira (tempo no que se recollen as castañas), soutar (apaña-las castañas que caen dos castiñeiros), unha corripa ou ouriceira (morea de ourizos con castañas e lugar onde se depositan estes para logo debullalos), a puxa da castaña (casca da castaña seca), qué significa auga de castañas (chuvia miúda), darlle a un a castaña (enganalo), sacarlle as castañas do lume alguén (solucionarlle unha dificultade), ou qué tempo lle acae á castaña para ben medrar (en agosto arder, en setembro beber: é un refrán) . ¿E apetece unha cantiga? A castaña no ourizo/eu ben sei como ela fai:/des que pinta madúrece, desque madúrece cae......

Apertas pata tod@s


Macho pareces Castelao .ereselmejor
A sus pieses
Busco cuadro o bici Sunn, Marin o Kona Kilauea (o similar)

ALTAN

xa cho digo...e cantos peidos....

t3

Cita de: VINCHUCA en Noviembre 03, 2010, 13:07:04 pm
Y cuánta hambre quitó la castaña!!

Recuerden que hasta la llegada de América de la patata, (que el lugar donde se cultivó por primera vez en Europa  fue en Valdoviño), el alimento básico era la castaña, (otra deuda que tenemos con los romanos).
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

NOLE T3

al final va a ser verdad que estuvieron por aqui los romanos  .meparto .meparto
tambien estuvieron los nazis y no por eso se lo vamos a agradecer no?? .pistolas
un saludete para todos

haizkolari

Noviembre 03, 2010, 22:32:48 pm #2773 Ultima modificación: Noviembre 04, 2010, 11:09:22 am por haizkolari
nolet3 al final ¿cómo va el tema de la homologación?

por certo tod@s a-Teo a NON recibir ao Papa http://seioque.com/index.php/caminhoateu



PROGRAMA**:

    11h00*
    Encontro na Porta de Brandenburgo (de entrada ao Câmpus Sul).

    11h30*
    Saída de Compostela, caminho a Teu, da peregrinaçom ateia (coincidindo com a aterragem do Shepherd-One no Aeroporto da Lavacolha).

    11h30*
    Em simultâneo começa no Campo de Sam Domingos (Solháns, Calo, Teu) a Sessom vermute, amenizada por Airinhos do Maycar, Pandereteiras Bouba e Os Sete Magníficos + 1.

    13h00*
    Chegada das/dos peregrinas/os ateias/ateus ao Campo de Sam Domingos (Solháns, Calo, Teu)

    14h00*
    Paparota (churrasco, criollos e hóstias de sobremesa [1] a preços populares para tododiós e tododiola) amenizada pola "magia de perto" do Mago Teto.

    15h00*
    Sobremesa [2] amenizada pola Magnifique Bande dos Homens Sem Medo

    16h30*
    Homilia de Dom Casto, Bispo do Reino da Galiza, em simultâneo com a missa do Papa no Obradoiro.

    17h00*
    Concerto Ateu: Medomedá, Novedades Carminha, Ataque Escampe, Todo Tallada e O'Leo i Arremecághona

    19h30*
    Foguetes para despedir o Papa, que parte para Barcelona.

    21h00*
    Aterra o Shepherer-One no Aeroport de El Prat-Barcelona e podemos ir em paz.

    * Hora pequeno-imperial, menos uma hora na Galiza e Portugal.
    ** Esta programaçom está sujeita a pequenas mudanças até o dia de autos.
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

GUMER3

Cita de: wiespejo en Octubre 27, 2010, 14:20:50 pm
A ver paisaniños... botademe unha man. He comprado un furgon Citroen Jumper y quiero camperizarlo. Lo primero que quiero es cambiar la banqueta de los 2 asientos delanteros por uno individual para el copiloto (que ya lo tengo) y poner la banqueta atras y homologar para 4 o 5 plazas. El problema es que no encuentro ningun taller/empresa que se dedique a camperizar y homologar por Coruña, lo mas cercano que encuentro es Vigo. ¿Sabeis de alguno?
Gracias de antemano.


bienvenido a estos lares furgonetiles... al respecto de las plazas que comentas a mi me ha sido facíl. Yo he ampliado de 3 a 6 plazas de una ford transit cerrada tipo furgón. He tenido que ir a la ford a pedir el certificado,Al poner el asiento, este tenia que ser uno original de la casa ford con tornillos y tuercas de acero y del mismo diametro que las originales. despues proyecto tecnico en el que puse todas las reformas que le habiamos hecho´( hecho con los amigos del foro) , itv y listo. Así que a mi no me pareció tan dificil. Lo unico importante es saber si la marca te da el certificado, asi que te acercas les das tu nº de chasis y cruzas los dedos.
suerte    .malabares