FURGONETER@S GALLEGOS

Iniciado por arzaia, Enero 26, 2009, 22:10:00 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

haizkolari

Octubre 21, 2010, 15:21:27 pm #2685 Ultima modificación: Octubre 21, 2010, 15:23:48 pm por haizkolari
Cita de: canido29 en Octubre 20, 2010, 22:47:56 pm
ya tengo dos adaptadores para vierteaguas-.--.en el teccho elebable....seria poner otro o ponerlos a la distancia  adecuada.... nose....

y para meter arriba cosas tb la verdad esque me mola
le corto la parte de alante y pongo la parte de encima del techo elevable... pk al final el portavicis siempre lo llevo lleno de cosas...
saludos vecino


pois teño eu  catro que lle quitei hai tempo a miña e terías os 8 puntos de apoio...o caso é localizalos e chos dou

A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

jhavato

Cita de: canido29 en Octubre 20, 2010, 20:24:41 pm
pues esta genial esa baca...lo maloke yo tengo techo elevable....tendria que adaptarla mmmmm
cuanto pides por ella o es para t3?
saluds vecinos


vouche mandar agora mesmo un privado, ok??

Cita de: haizkolari en Octubre 20, 2010, 21:09:13 pm
por certo jhavato ¿como vai instalado o asento dobre? que tiven que facer uns inventos para que non caese para atrás por que non teño parede e os cintos quedan moi apretados ¿onde van atornillados?


uhmmm...non che entendo moi ben...qué queres dicir con que non tes parede??
pásate polo fío de presentación da miña furgo, aí hai fotos do sistema de amarre do asiento dobre do copiloto...pregúntame nese fío mellor para non liar estoutro

ésta é a mensaxe onde publico o tema do respaldo, se sigues mirando máis adiante eu creo que que hai máis fotos...
http://www.furgovw.org/index.php?topic=144952.msg1020713#msg1020713


canido29

hostia haizko pues me bienen de maravillaesos soportes  al menos dos mas para tener 3 puntos de apollo
pk el cuarto no va ser posible me parece.....
mil gracias compa ;) a ver si podemos kedar un dia y me lo pasas y brikomekanikamos algo?  .ereselmejor

asias por el privado compa jhavato ;)

saludos:)
busco compro turbo de 1.6 td 
prefiero vivir trankilo y morir tumbado en este mundo lleno de trepas espabilados desagradecidos y esgraciados
cuanto trol novato suelo por el foro ultimamente esto ya es forocoches xd o peor ke alli Kno se estafa a usuarios y no se peude registrar cualkiera se necesita invitavcioon para evitar troles e indeseables

foucellas

Blog de rutas por Galicia en furgoneta camper. Pincha en la imagen

diegol

Buenas paisanos, me apunto a este post, un abrazo a todos
SALUD!!!

haizkolari

Cita de: diegol en Octubre 21, 2010, 22:25:16 pm
Buenas paisanos, me apunto a este post, un abrazo a todos
SALUD!!!


saúdos diegol e pásao ben  ;D



Cita de: foucellas en Octubre 21, 2010, 22:08:46 pm
Este post nos interesa bastante....

http://www.furgovw.org/index.php?topic=203250.new#new

.palmas


caghonacona ¿con qué programa se abre esa extensión .kml  ???
A cabesa nom paaaaraaaaaa!!!!!!

NOLE T3





caghonacona ¿con qué programa se abre esa extensión .kml  ???
[/quote]
con el google earth....si lo tienes al darle al fichero se abre directamnete

pacasu

Cita de: diegol en Octubre 21, 2010, 22:25:16 pm
Buenas paisanos, me apunto a este post, un abrazo a todos
SALUD!!!


benvido diegol, un máis que se apunta..... ;D

pepedafonte

Bos días, paisas!. A ver, que teño unhas llantas á venta. Quero decilo neste fío porque sería interesante que as leve algún galego, máis que nada polo tema dos portes, pois mandalas por mensaxería sae por unha pasta e ó mellor lle poden interesar a alguén que lle quede cerca Pontevedra e as leve na mán. Este é o fío: http://www.furgovw.org/index.php?topic=203820.0
Un saúdo a todos/as.  ;)

diegol


Ulas

se alguén ven (ou queda) en Vigo esta ponte o día 31 organizamos "el dia de los muertos" na Cantina Candela (Martíon Códax- Churruca). Festa mexicana na honra dos nosos mortos con rojitos e margaritas. Tamén imos sortear máscaras de loitadores mexicanos famosos.... .sombrero

NOLE T3

que tal compañeros...esta mañana fuy apasar la itv y despues de 3 años vieron que el motor que tengo montado no era el 1.6 ???,y me dijeron .nono
me dijeron que tenia que homologarlo en un taller oficial....vaya mierda
alguien tuvo que hacerlo o sabe del tema??

Chedi

jo..r se esta llenandon las itv de "gafotas"

Venga suerte con la homologación,
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

dido_381

Boas xente!! son novo no mundo das furgos e deste foro. akabo de atopar o recuncho este pos galegos........
  MOLA!!!! un saudo!
"O galego que non fala
na língua da súa terra,
nin sabe o que ten de seu,
nin é merecente dela."

caamaño

Octubre 23, 2010, 19:51:50 pm #2699 Ultima modificación: Octubre 24, 2010, 01:54:18 am por caamaño
Benvido amigo Dido, non sabes donde te metes. .meparto Espero vernos en algunha kdd . Un saludo