[CATALUNYA] KDD chicas

Iniciado por pekeñaja, Mayo 03, 2011, 15:42:46 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

mirentje

Cita de: Morfina en Octubre 19, 2011, 14:20:40 pm
No, pero no és a la Colònia, és a Corbera de llobregat.


què no havíem quedat inicialment a la Colònia Güell?.... no ho deia per la kdd jejej

pero buenu, ara ja no val,pq tenim una nova bola a la cistella i ens reprogramem per a passar una nit por ahi!

Laura, proposa algun lloc que et quedi més aprop....

.palmas

Morfina

No, no, es otra kdada la de Corbera, es de la gente del Baix Llobregat, por eso le preguntaba a Teyla si lo era.
Bueno, que vamos a hacer??

mirentje

nenes, demà ja es 28.... ens veiem a la colònia güell? ens veiem a bcn? ens veiem no sessssssssssssss

i mes endavant fem una pernocta??

som el grup de Kddes més xungo de tot el foro ajajjaja  .meparto

Laosvan

Hola!!! Pues éste furgoperfecto podria estar bien, el pueblo es muy bonito y si hay un camino por el que podamos pasear, hay columpios .malabares por si alguna trae sus criaturas, no sé, creo que está chulo el sitio, yo no he ido al fp, aunque si quereis ir alli voy un dia a hechar un vistazo para más tranquilidad...

http://www.furgovw.org/index.php?topic=222050.0

Aunque nos vayamos ya al mes de noviembre, no suele hacer mucho frio por estas tierras, en eso tenemos suerte!  .palmas

Propongo fecha: 26 de noviembre??

A ver si conseguimos no acabar el año sin vernos al menos una vez!! Si quereis hacer bici, la via verda de la terra alta y el parquing de la estación del Pinell de Bray está muy muy bien pero eso ya os queda un poco más lejos a las de Bcn. Como veais, igual para arrancar algo a medio camino estaria bien.

Venga chicas!! Saludos!!  .adios
Hasta el infinito y más allá!

mirentje


Laosvan

Està una mica parat tot plegat eh.... Va noies... ànims!! Ens ho passarem bé!!  .malabares
Hasta el infinito y más allá!

Morfina

Si, si, perdona, no hem contestat! Personalment el mes de Novembre el tinc força ple...  Tot i així, em sembla bé qualsevol dels dos llocs que proposes. M'agrada més la idea de la Terra Alta, ho conec i és una zona molt xula. I l'altre fp també m'està bé ja que em cau més a prop de casa. Què dieu les altres?

mirentje

jo dic que efectivament això està molt parat.....

i que tb se m'està posant un novembre xungo

però no tant com desembre que el tinc fatal

així.... que o ens trobem ja per fer una birra.... o ens anem al 2012  .loco1

(el maromo em diu que no el deixi tirat tot un finde... uaaaaaaaaagggggggggggghhhhh)

Morfina

Pensava que si fèiem finde podíem portar família... No crec que els meus "homes" es conformin en quedar-se a casa havent una quedada pel  mig, jaja  .panico. Però vaja, tot és pot negociar  ;D

mirentje

Cita de: Morfina en Noviembre 09, 2011, 23:45:45 pm
Pensava que si fèiem finde podíem portar família... No crec que els meus "homes" es conformin en quedar-se a casa havent una quedada pel  mig, jaja  .panico. Però vaja, tot és pot negociar  ;D


+1


Teyla

Hola noies... perdoneu però he estat força temps desconectada !!!  :-\ una no té tant temps per tot !!! i menys temps lliure per tants foros  .panico i el poc temps que tinc estic més a Enfermos que aqui ... (és que allà em deixen parlar de futbol !!!  ;D)

ah... por cierto, os escribire en castellano antes de que nos den algún toque  ;)

Benvinguda Laura....  .ereselmejor

estaré al loro para ver si podemos montar alguna cosa... aunque ahora con las fiestas es complicado... de todas maneras, Laura, no descarto bajar por Prades a patear un poquito... que es muy chulo ....