FURGONETEROS COMARCA OSONA (BARCELONA)

Iniciado por BARAKASH, Febrero 22, 2011, 16:06:47 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

BARAKASH

Aupa Alvi, bienvenido, somos vecinos como quien dice.

Apuntado a la lista.    .bien

Salut.     ;)

kutiq

Hosti, acabo de descobrir el fil.

Jo sóc Osonenc però d'adopció. Sóc del Pallars, nòvia de Sant Hipòlit i vivint a Barcelona però pujo sovint a la comarca.

Si algun dia feu alguna quedada/reunió espero que m'hi vulgueu.

Salut.

melo

Cita de: Alvi en Julio 20, 2011, 14:10:17 pm
Doncs aqui un altre.... De Santa Eugenia de Berga, California T4 roja del 2002. 

Seguro que hay mucha mas gente! en a zona hay un montón de furgos y bicharracos varios como el de Melo  ;) ... Ala a apuntarse!




Doncs ja era hora que dongéssis la cara!!!  ;)

klipp

 :) fem créixer la llista, tinc un furgo escudo del 2001- ( similar a la Jumpy) encara no he fet fotos..... s'estrena demà ... camí de Cadiz.  Penjaré fotos aviat.

piddu

Cita de: klipp en Septiembre 04, 2011, 11:16:55 am
:) fem créixer la llista, tinc un furgo escudo del 2001- ( similar a la Jumpy) encara no he fet fotos..... s'estrena demà ... camí de Cadiz.  Penjaré fotos aviat.

On vius Klipp?

t4multi

Hola BARAKASH! Yo tambien soy de la plana, concretamente de Masies de Voltregà, pero donde mas me muevo es por Tona i Balenya, tu multivan es gris y de 150Cv? Es que el dia del duatlo de Taradell aparque al lado de una detras de l'Hostal Rosa, y llevamos los adesivos del foro en el mismo sitio.

Pisukote

Ei, com aneu tots plegats?

No sabreu de cap nau o espai on poder anar a fer bricolatge a la furgo, no? de cara a marxar a l'agost estic reformant el moble i vull comprar un diposit d'aigua i instalarlo i no tinc lloc. Vaig pujant i baixant el moble al pis i es una merda...

pensava a llogar una nau o local durant el mes de juliol i poder treballar tranquil, igual si tinc espai amb menys d'una setmana tinc temps de sobres.

Algú de vosaltres voldria compartir l'espai? No m'he mogut gens encara però suposo que tampoc ha de ser complicat veure si ens deixen l'espai i no ens costa gaire... no se, que n'opineu?

kalle


Z1camper

Hola a tothom!  :)

Z1camper - Montesquiu, procedentes de Alicante y Huesca.

La camperización de la Zafira está aún en proceso de gestación, a ver cómo me lo monto con el espacio del que disponemos  .malabares

Salut!

Imartxi

Ya se va acercando la temporada de kddas  .malabares .panico

Por si os apetece acercaros hasta Bilbao, deciros que en junio podremos disfrutar de la III Euskaldun.

No sé porqué no me deja poneros el enlace, pero bueno que no tiene más complicación que pasarse por la sección de kddas como ya sabeis.

Os esperamos a todos los que querais asistir.

kalle

ok, para mi un poco lejos para un finde pero a lo mejor alguien se apunta!

Imartxi


rubioCAT

Ieeeep!!!!! un més de la plana!!!  (també d'adopció) sóc guinardenc de naixement però resident a sta Eulàlia de Riuprimer. tinc una t4 acabadeta de comprar i pendent de camperitzar,però tot arriba!!!
Salut!!!

kalle


meto

Aquí un gironí amb la mestressa de Sant Vicenč de Torelló
Vinc molt per Osona
Al setembre ens arriba la T5 C.Beach

Salut a tothom