[15] GIRONA - C.C. CALENDARIO 2015 - TANCADA-CERRADA (3-12-14)

Iniciado por PAUCAMPER, Noviembre 04, 2014, 01:15:47 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

albacarla

Lo he enviado sin querer.
FELICES FIESTAS  para tod@s .palmas .palmas .palmas .palmas .palmas
Xolo tengo tus calendarios , cuando quieras ya diras....

PAUCAMPER

gràcies a vosaltres per venir i haver-vos pogut conèixer.

*********************
gracias a vosotros por venir y haberos podido conocer. 
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

PAUCAMPER

Aquest divendres de 18:30 a 19 m'aniria bé per a repartir la resta de calendaris a Girona al parking del Decathlon. Com ho veieu?

************************************

Este viernes de 18:30 a 19 me iría bien para repartir el resto de calendarios en Girona en el parking del Decathlon. Como lo veis?
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

Pandoraw

...ostres....jo podria  + - a partir de dos quarts de 8...... No sé quanta gent queda encara... .confuso2

PAUCAMPER

D'acord, però millor si pot ser - que + de 2/4 de 8. Encara ens queden 3 calendaris + el teu per repartir. A veure si ho podem enllestir.  .latigo
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

lluiss


Pandoraw

Intentaré venir ràpid......però surto + - a les 7 i 5 minuts  de Banyoles..... :-\
Exactament a quin lloc del parking. A les escales del decathlon ? Si tens pressa i em pot esperar algú altre ( com en lluiss que ha dit que hi serà)un moment amb el calendari....no sé... :-\
Moltes gràcies per tot  .palmas .ereselmejor

PAUCAMPER

cap problema. si no plou o fa molt fred estarem al parking de minusvàlids de l'entrada del Decathlon. si no al  subterrani. anem amb una nissan NV200 blanca amb l'enganxina del foro a darrera. hi serem a partir de les 19:15 ( dependra de com estigui la sortida de l'AP7)
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

Pandoraw