[36] TARRAGONA i LLEIDA - C.C. CALENDARIS 2015- JA TOT REPARTIT!!!

Iniciado por bicifurgo, Noviembre 12, 2014, 15:49:31 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

fiestero


blokar

Cita de: bicifurgo en Diciembre 17, 2014, 12:28:33 pm
Hola a tothom....anem quedan per al diumenge!!

Jo tinc una hora llarga de viatge fins Poblet...que quedem, sobre les 10 h o 10.30 h.?

Al furgoperfecto que marca el aparcament del mateix monasteri.



Nosaltres tampoc ens quedarem a dormir, pujarem amb cotxe a recollir els calendaris, aquesta hora va perfecte! i si fa bon temps com a molt anirem amb la gent de la colla a fer rutilla amb nens per la zona.
Per si algú li interesa hi ha una ruta que surt de l'area de lleure de la font negra (a 6km de Poblet) i pinta molt be, passa per un bosc pintat! A veure que tal, sembla xula, us deixo l'enllaç:
http://webfacil.tinet.org/apallise/198717

uriol

Jo tinc curru tant dissabte com diumenge, això dels teatres no para ni per nadal! :-\ el meu calendari m'he l'agafarà en Teix.

Gaudiu el finde!!!

MnlcMan

Me parece muy buena hora entre 10' y 10'30. .palmas

Allí nos veremos!!

Saludos!!

javiher42

A veure si algu por recollir el meu. Em desplaçaria yo a buscarlo despres.  A veure qui em por fer el favor.
Lo que hacemos en la vida, tiene su eco en la eternidad.PRESENTACIÓN DE MI FURGO http://www.furgovw.org/index.php?topic=288912.msg3469294#msg3469294
PARA LOS AMANTES DE LOS CLASICOS http://www.furgovw.org/index.php?topic=300183.0
MI TWITTER @javiher42
MI INSTAGRAM @javiher42

fiestero

Nosotros estamos en Valls. Tenemos una tienda. Si alguien quiere que se lo recojamos luego lo podría venir a buscar en horario comercial es un horario muuuuuuuuuu amplio. :-\

Joan-tgn

Bueno yo como ya dije pasare a recogerlos pero me ire sin quedarme a comer... A la gente de Lleida que queria que se lo recogiera, calculo que pasare Lleida sobre las 13.00, agradeceria si alguien quiere que se lo suba quedar en un lugar que no me obligue entrar a la ciudad y me pille de paso. Al compi de Pont de Suert ya te lo subo sin problema a Pont, si no te va bien el mismo domingo quedar yo estare por Vielha hasta reyes.

Un saludo
VW California T5 Confortline 2.5 TDI

javiher42

Cita de: fiestero en Diciembre 18, 2014, 20:13:13 pm
Nosotros estamos en Valls. Tenemos una tienda. Si alguien quiere que se lo recojamos luego lo podría venir a buscar en horario comercial es un horario muuuuuuuuuu amplio. :-\
fiestero, si pillaras el mío me harías un favor. Ya pasaría a buscarlo.
Lo que hacemos en la vida, tiene su eco en la eternidad.PRESENTACIÓN DE MI FURGO http://www.furgovw.org/index.php?topic=288912.msg3469294#msg3469294
PARA LOS AMANTES DE LOS CLASICOS http://www.furgovw.org/index.php?topic=300183.0
MI TWITTER @javiher42
MI INSTAGRAM @javiher42

Gueti

Bones companys, jo ja vaig posar que m'anava be el 14 o sigui que aquest diumenge no podré venir, ja he parlat amb el company Joan-tgn que me l'agafarà ell.
Espero qur us ho passeu molt bé i a vere si organitzem alguna quedada mes regularment.

Salutacions

jomarey

Cita de: Joan-tgn en Diciembre 18, 2014, 21:52:10 pm
Bueno yo como ya dije pasare a recogerlos pero me ire sin quedarme a comer... A la gente de Lleida que queria que se lo recogiera, calculo que pasare Lleida sobre las 13.00, agradeceria si alguien quiere que se lo suba quedar en un lugar que no me obligue entrar a la ciudad y me pille de paso. Al compi de Pont de Suert ya te lo subo sin problema a Pont, si no te va bien el mismo domingo quedar yo estare por Vielha hasta reyes.

Un saludo

Hola Joan, dime por donde pasas y alli estare, no tengo problema. Gracias

Joan-tgn

Subire por la N-240, empalmo con la A-2 para coger la N-230 en Torrefarrera direccion Vielha... No se donde te va mejor dentro de ese recorrido


Enviado desde mi iPad con Tapatalk
VW California T5 Confortline 2.5 TDI

trunklarry

Bones.yo putse traballo.comfire a ultima hora.sino pujare a buscarlo y al mig dia cap a casa q treballo a les 12nit.
Sino puges me aniria ve q me lo recogis els de valls el fiestero.
Y si puc na yo puc purta els de la zona entre vilafranca vendrell y tarragona,ya q soc camioner y paso cada dia per aquestas zona.
Diexo el meu numero per si algu vol cuntactar de última hora.645510713

jomarey

Cita de: Joan-tgn en Diciembre 19, 2014, 00:18:35 am
Subire por la N-240, empalmo con la A-2 para coger la N-230 en Torrefarrera direccion Vielha... No se donde te va mejor dentro de ese recorrido


Enviado desde mi iPad con Tapatalk

Pues torrefarrera, en la gasolinera 24 horas, alli me va perfcto joan

bicifurgo

Be...ja veig que us aneu arreglan i repartin les recollides. Al final no se quants serem el diumenge per que veig que va fallan molta gent que havia apuntat el dia 21 per a fer la trobada...llastima no poder vorens tots.
En quant a dinar...no ens compliquem i anem directament a l'area de guissona?...o muntem algo per a dinar?

bicifurgo

Aquesta primavera....muntem una trobada al Delta de l'Ebre o que?