Galiza - Galicia

Iniciado por hatchy, Mayo 07, 2008, 01:17:42 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

hatchy

Apunta -------------> dos, lo conozco poco pero me parece un sitio wapisimo.....!!

cook

Pues tenemos sitio decidido entonces???

wero

ostia que non me habia enterado eu do tema  ;D
Nick: wero
Loc.: Kompostela
Furgo:t4 caliifornia coach
Activ: deporte  y barra fija .brinda  e sobre todo "DISFRUTAR DA VIDA " se pode ser vivindo como galego  ;D
unha aperta pa todos

hatchy

Mayo 21, 2008, 22:19:08 pm #48 Ultima modificación: Mayo 21, 2008, 22:34:25 pm por hatchy
En esta pag ( perdón del enlace externo) salen las playas de la ria de Aldan, para q quién conozca aconseje el sitio

http://www.cangas.org/praias.htm

saude

Pd: No se q tal el camino para llegar, pero me han dicho q la playa de melide es un lugar wapisimo, poco frecuentado y nada contaminado

Rodajita de Sandía

Moi bo o enlace, hatchy.  ;)
¿Qué buscamos exactamente? ¿Mucho espacio para las furgos? ¿Comodidades tipo duchas, baños...? ¿O un lugar paradisíaco? Yo conozco la zona, pero en mi fase pre-furgoneteira. Algo poderei axudar...
Nerga, Cabo Home, Udra y Tulla son as máis espectaculares. (Quén puidera estar alí agora... :roll:)

hatchy

No se, jeje pero yo me adapto a todo y soy d los q sacrifican el confort por sitios privilegiados, aunq en este caso como no conozco lo q elijáis esta bien, por mi non hai fallo

Esmolante

 Home, se é para estar na praia, e non vos da vergoña andar espidiños  :-[, a máis bonita é Barra (o carón da de Nerga).

A praia de Cabo Home sería mellor evitala un Domingo, xa que está chea de domingueiros (tiñan que pechar a pista ó tráfico).

Hai algunhas calas por esa zona onde podes estar sen chalets ó lado, o que pasa e que...evidentemente, non poden chegar as furgos. Hai que camiñar uns minutos, non sei se iso vos é moito atranco.

Todo iso nas Rías Baixas. Ainda que as praias máis fermosas (e solitarias), na miña opinión, están na Mariña Lucense.  .fotografo

Por certo, se queredes engadirme á lista: non son galego pero vai uns anos que resido en Pontevedra.

E os meus intereses...buf! Moitos, inconfesábeis!  .meparto

ALTAN

Junio 03, 2008, 02:32:53 am #52 Ultima modificación: Junio 03, 2008, 02:35:02 am por ALTAN
cada dia somos mais, haberá que facer unha quedada montañeira, teño ganas ( e gael tamen ) de argallar algo no Courel que vos parece ou reinvidicar os Ancares leoneses  cunha kadada por alá? nos agora co tema de embarazo non andamos para moitas lerias seon xa houbera organizado algo!!!
pero sigo o fío

Saude!!

gael160963

... O do monte mellor para o outono... cando os cogomelos  .cubiertos
.palmas

Esmolante

 Gael, iso si que é falar!  .baba  .palmas

Eu ó monte, como as cabras. Cando queirades!

tubarao

esperaimeeeee que vou

Nick       tubarao
loc.       Terra de Bergantiños
Furgo     VW T4
activ.     la mar salada

colorines

Nick       Colorines
loc.        La Coruña
Furgo     Mercedes Vito mixta 2005
activ.     Copas, música, porros, mujeres, motos, snowboard, playa, festivales y un poco de windsurf, a veces trabajo

gruby

pues a ver estos gallegos censados si se animas a esta kdd  .meparto
http://www.furgovw.org/index.php?topic=143649.0
animadebos¡¡

Zarzaruga

Nick: Zarzaruga
Loc: A Coruña
Furgo: VW T3 Club Joker
Activ: Bodyboard.

Xipo

Nick: Xipo
Loc: A Coruña
Furgo: VW T3
Activ: Pasalo ben