[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Limo

i

Perarnau

Si si!!! digues! Digues una data per fer una buti!!!

Gent quin dijous creieu per fer-la?

Limo

com no sigui el que be, l' altre marxo dos dijous!

Si no tambe la podriem fer a la surfalegre!  .loco1

jejeje,.. que hi dieu!?  .malabares
i

Perarnau

 I que us sembla el 9 de juny? Tothom te prou temps per organitzar-se i ho montem una mica bé!!!

Que opineu? A tothom li va bé?

Perarnau



Perarnau

2.5 TDI techo rigido  :roll:

jejejej  .palmas .palmas

Ahora a vender mi mulitvan  :'( con mucha pena después de dejarla impecable y con cariño... no sera un negocio, pero a recuperar todo lo que se pueda.

duee

Bones senyors, veig que encara continueu quedant els dijous, bueno els que es pot =)

a veure si passo algun d'aquests, ja que aquest any entre entrenaments una cosa i l'altre me despenjat molt, ens veiem el proxim dijous que quedeu.


Buenas señores, veo que aun os veis los jueves, bueno los que se puede =)

a ver si paso algun jueves de estos, ya que este año entre los entrenos una cosa y la otra me he descolgado mucho, nos vemos el proximo jueves !!!

Zoilo

Eiiii Perernau segur que no t'en repentiras. A my tambien me costo mucho decidirme, pero para my actividad decidi tener el "huevo" encima.  Te aseguro que cuendo estes parado seras el rey del parking. Si vols saber alguna cosa + d'aquest model m'ho dius.   Sort i venvingut a las calis.

mibag

EI!! a mi em va bé aquest dijous...algú s'anima???

EI!! a mi me va bien este jueves... alguien se anima??
"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."

Limo

i

Perarnau

Ei si en Limo calla (sinonim de que no plourà) compteu amb mi!!

Segurament vindré un pél mès tard del normal, ja que vaig a la tarda al saló de l'automobil a Barna.


I vindré amb moto si vinc directe  :-\

Sisu

Jo tambè vindrè, pero tard com sempre, allà a las 22:00h.

Salut!!!