[CATALUNYA] [21|22|MARÇ|2015] Calçotada a la Granja dels Frares (El Morell)

Iniciado por Sertx13, Febrero 18, 2015, 23:08:38 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

okupas


xolo




Uploaded with ImageShack.us

trakker

Bon dia !!! Em dic Hugo i soc nou per aqui... algu ja em coneix.... res apunteu a dos més per compartrir aquesta calçotada i aixi ens coneixem. Salut i fins aviat!!

cimbike

 .meparto
Cita de: xolo en Marzo 13, 2015, 14:21:47 pm
Força cava que jo ja portare licor de mente,hehe ,Pep,jiji

Això està fet que tinc un munt d'ampolles i com que no m'agrada no me les puc treure del damunt.   .meparto

dofyks


satanbdn

Pues nada sintiendolo mucho no podre ir a la calçotada me toca currar el sábado
Pues a pasarlo bien y otra vez sera
Salud y kilómetros ;D

cristicar

Holaaaa!!! Aun estamos a tiempo de apuntarnos??? Tengo buenas referencias de esta kdada y nos gustaría ir, seriamos 2 adultos y un niño de 7 años

Sertx13

Cita de: cristicar en Marzo 13, 2015, 21:15:29 pm
Holaaaa!!! Aun estamos a tiempo de apuntarnos??? Tengo buenas referencias de esta kdada y nos gustaría ir, seriamos 2 adultos y un niño de 7 años


Encara hi sou a temps. Ja us he apuntat a la llista. En breu rebreu un correu del company Enricboss amb les instruccions per fer el pagament i d'altres informacions d'interès.

Ens veiem a la trobada tot menjant calçots.

Sertx13

Sertx13

Cita de: trakker en Marzo 13, 2015, 14:56:30 pm
Bon dia !!! Em dic Hugo i soc nou per aqui... algu ja em coneix.... res apunteu a dos més per compartrir aquesta calçotada i aixi ens coneixem. Salut i fins aviat!!


Encara hi sou a temps. Ja us he apuntat a la llista. En breu rebreu un correu del company Enricboss amb les instruccions per fer el pagament i d'altres informacions d'interès.

Com que hi ha hagut una baixa us poso al lloc número 13.

Ens veiem a la trobada tot menjant calçots.

Sertx13

MakaRoxy

Cita de: xolo en Marzo 13, 2015, 14:21:47 pm
Força cava que jo ja portare licor de mente,hehe ,Pep,jiji

jo porto limoncelo de la patri  .bebemucho .borrachos .brinda .brinda
...i montem un furgobotellon  .meparto .meparto

trakker



HUGOVANS

Me caigo de la lista  :o aun no esta mi fuego nueva  :'( quería estrenarla ese finde pasarlo bien gente

uriol

Hombre trakker! Tu per aquí!! Quina ratafia baixaras? La russet? O una bona casolana??

MakaRoxy

Cita de: enricboss en Marzo 13, 2015, 10:49:00 am
Buenas!! alguien que tiene la oficina en la meridiana ha hecho el ingreso pero no me ha dicho quien es... es para ponerlo en verde.

Gracias


Me autocito y por favor MANUEL dime quien eres aunque sea por MP!!

Gracias