[91] CERRADA 9/12/11 - GALIZA - C.C.CALENDARIOS 2012 EN FASE DE REPARTO

Iniciado por gael160963, Noviembre 16, 2011, 09:56:29 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

gael160963

... 1ª Reunión de reparto en Santiago:

Sábado 4 ás 20:30 na Bodeguilla de San Lázaro

... agradeceríase asistencia... se non podedes xa nos poñemos en contacto en outro momento  ;)

picholeiro

Coida o entorno, non deixes lixo¡¡¡¡¡¡¡¡

fonte

Recibido.

gracias Gael y a tu red de distribuidores.   .palmas

si tal abre ya los pedidos del año que viene para ver su un año los tenemos el 2 de enero.  .meparto

pepedafonte

Xa teño os meus!. Grazas a todos pola rede de trapicheo!
A propósito... veu un dos grandes de máis. Eu pedira dous de cada. Hay alguén que quedou sen él. Que sepa que o teño.  ;)

gael160963

Cita de: pepedafonte en Febrero 05, 2012, 19:49:39 pm
Xa teño os meus!. Grazas a todos pola rede de trapicheo!


... .bien

Cita de: pepedafonte en Febrero 05, 2012, 19:49:39 pm
A propósito... veu un dos grandes de máis. Eu pedira dous de cada. Hay alguén que quedou sen él. Que sepa que o teño.  ;)


... xa se pronunciará ó que lle falte  :-[ ... a min salironme as contas  ???

GranXian

Cita de: gael160963 en Febrero 05, 2012, 22:13:01 pm
... .bien

... xa se pronunciará ó que lle falte  :-[ ... a min salironme as contas  ???


Tal e como dixo Gael, os calendarios que teño eu están todos e non falta ningún, asi que non sei de quen será ese  .malabares

O que lle falte algún xa dirá  :roll:

soutomaior

Bos dias.
Gran xian ante todo darche as grazas por facerte cargo de recoller os de Pontevedra. Envieiche un MP.
Dime cando e donde podo pasar a recollelos.
Grazas.

Jesús M

Recibidos. Todo perfecto. Gracias a tod@s.     .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor
Saludos cordiales
No hay persona, lugar ni cosa que tenga ningún poder sobre nosotros, el poder está en ti

eskalextric

Calendario en casa.
Gael, Titolas, muchísimas gracias!  .ereselmejor
La T2 en vivo y en directo... preciosa!  .baba

 

pepedafonte

Soutomaior: se non che coincide pasar pola vila, recolloos eu a GranXian e pásochos eu, que che teño máis a man aquí arriba, en Pontecaldelas. Que pena o outro día que non mos dera xa...
Ti dirás, eu vou a Pontecaldelas todolos días, como sabes...  ;)

Playu

Imos ver, eu estou en Vigo,estamos a 7 de Febreiro e non teño o meu calendario. ¿Como teño que facer para teñelo antes do ano que ven?

furgodrummer

Boas Gael ,se podes, pon unha hora que che veña ben pra o xoves ou o venres, e acercome a Compostela a coller os calendarios.  ;)  veña saudos. .ereselmejor .ereselmejor

gael160963

Cita de: furgodrummer en Febrero 08, 2012, 18:19:30 pm
Boas Gael ,se podes, pon unha hora que che veña ben pra o xoves ou o venres, e acercome a Compostela a coller os calendarios.  ;)  veña saudos. .ereselmejor .ereselmejor


... tes un m.p.  ;)

GranXian


soutomaior

pepedafonte, perdona ando un pouco desconectado do fio, estes dias.
Si che cadra ven pa recollelos( si te colle de paso senon non) estupendo, xa que me he mais facil recollelos en caldelas, senon pois acercareime a Pontevedra en canto poida( xa estiven varias veces pero cando bou con tempo esquezome do telefono de Granxian, e cando levo o numero bou a correr.
Grazas