[91] CERRADA 9/12/11 - GALIZA - C.C.CALENDARIOS 2012 EN FASE DE REPARTO

Iniciado por gael160963, Noviembre 16, 2011, 09:56:29 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

Chedi

Cita de: gael160963 en Enero 17, 2012, 17:19:56 pm
... ben, xa os teño na casa, teño que facer unhas cousiñas esta tarde e xa despois me poño a contalos, distribuílos e organizar esa kedadiña  ;)


Bien, ya puedes traer algunos para Cariño  ;)
""esmajaaare, eitedesmajaaareee,eitedesmajaaareee, contralapareeede""
                         ""todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda"
          Miembro del club "Infieles

gael160963

Cita de: Chedi en Enero 17, 2012, 18:28:31 pm
Bien, ya puedes traer algunos para Cariño  ;)


... claro! si algunos pueden aguantar una semana sin saber en que día viven... no problemo ...os que os queirades recibir en San Xiao, facer unha lista e chegarán directamente a Cariño con cariño  ;)

Ares1487

Buenas tardes, veo que dentro de poco ya podre saber en que dia me encuentro  .palmas, ahora que ya me habia acostumbrado a vivir sin saber en que dia estaba  :). Un saludo y animo para los organizadores.
Los amigos son como los radares, aunque no los veas estan ahí.

gael160963

...decidido: como xa é a semán que ven, en San Xiao farase o primeiro reparto e de ahí, os calendarios dos que non veñan irán ás comarcas cos encargados voluntarios moitas grazas a todos pola paciencia  .ereselmejor

XOCAS

  .malabares.....Menos mal que a espera merece a pena de verdad.Tranquilidade,e sobre todo moito animo que isto da moito chollo con tanto personal esperando.Aqui seguiremos.....

NOLE T3

Cita de: gael160963 en Enero 21, 2012, 18:49:40 pm
...decidido: como xa é a semán que ven, en San Xiao farase o primeiro reparto e de ahí, os calendarios dos que non veñan irán ás comarcas cos encargados voluntarios moitas grazas a todos pola paciencia  .ereselmejor

que alguen traia os de vigo e comarca ;D

GranXian

Yo no puedo ir a la kdd, asi que cuando vengan para Pontevedra-Vigo y quedaré con el que los reparta. Un saludo y que lo paseis bien

eskalextric

Yo tampoco podré ir a la quedada. Si alguien puede acercarme el calendario a Coruña...  .ereselmejor

 

dido_381

Boas!!! se alguén da zona de Ferrol que vaia a kedada este finde pode coller os meus calendarios, recolleriaos unha compañeira de Fene, que viaxa moi a miudo ata lugo, xa que son o único desta zona, pareceme o máis sinxelo.

Se alguén pode facelo.... pois, MOI AGRADECIDO!!! saudos!!
 
"O galego que non fala
na língua da súa terra,
nin sabe o que ten de seu,
nin é merecente dela."

RikiRiki

los mios los puede recojer Who en la Kdd, si no ya quedaré con el responsable de la zona de la Coruña.

Muchas Gracias!!

Jesús M

Gracias Vinchuca. Agradecido. Si los traes, ya quedaremos para el reparto, cuando mejor te venga a ti.
Saludos cordiales.
.vw_t1-2 .vw_t1-2
No hay persona, lugar ni cosa que tenga ningún poder sobre nosotros, el poder está en ti

GUMER3

Yo tampoco  puedo ir a la kdd, asi que cuando vengan para Pontevedra ya quedaré con el que los reparta. Un saludo y que lo paseis bien   .meparto .meparto

THUNDER

que forero de TUI, Vigo, Pontevedra .... se encarga de recogerlos en Cariño?

Gracias!  .ereselmejor
VWT2 (el antes)
VWT5 (el ahora)


Uploaded with ImageShack.us

gael160963

Enero 29, 2012, 22:44:59 pm #163 Ultima modificación: Enero 29, 2012, 22:47:24 pm por gael160963
... os calendarios pasaron por Cariño:

... MIRADE O LISTADO DO PRIMEIRO POST

... entregáronse aos primeiros encargados da zona (en azul) das comarcas de Vigo, Ferrol, Coruña e Santiago... os que non o teñan poñédevos en contacto co voso encargado da comarca. Falta encargado de Pontevedra, de momento os teño en Santiago, se alguén pasa por aquí fago por entregarllos.

... encárgome dos de Lugo e Ourense (poñédevos en contacto conmigo)

... vou marcando a dereita do listado os que me consta como entregados en vermello.

XOCAS

 .palmas,Xa que non puiden asistir a kdd en Cariño,espero noticias tuas VINCHUCA,cando te veña mellor quedamos un momento para a entrega do material.
Ante todo graciñas polas molestias e xa me contaras.....