Lo Cargol Camper Club

Iniciado por louup, Diciembre 04, 2014, 18:46:34 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

louup

Estaria be un lloc amb corrent o q? Hauriem de veure q es el q necessitem fer cada un.

Enviado desde mi GT-S6500 usando Tapatalk 2


Freestyler.cat

Cita de: louup en Diciembre 08, 2014, 19:09:20 pm
Estaria be un lloc amb corrent o q? Hauriem de veure q es el q necessitem fer cada un.

Enviado desde mi GT-S6500 usando Tapatalk 2

Si, si volem fer algo s'hauria de tenir corrent per poder enxufar caladora etc.

-tapatalkejant (sense accents)-


alfarero12

Jo tinc un grupet de llum de 1800w d'aquells petits que per fer alguna coseta va de conya.

També tinc lloc al jardí per posar les furgos i fer algun curro, el problema es que hi ha molts caps de setmana que curro, i per tant depen de quines feines es podrien eternitzar.

Jo de moment no li tinc que fer res a la furgo, bueno si, si estic buscant per lleida un voltímetro digital d'aquells baratets per saber la carga de la segona bateria però de moment no el trobo.

Vosaltres que sabeu d'informàtica es podria posar l'enllaç d'aquest fil al grup de usuaris de lleida així se n'enteraria la gent que hi està subscrita.

Vinga que això s'animarà. .palmas .palmas

Freestyler.cat

Cita de: alfarero12 en Diciembre 09, 2014, 00:30:58 am
Jo tinc un grupet de llum de 1800w d'aquells petits que per fer alguna coseta va de conya.

També tinc lloc al jardí per posar les furgos i fer algun curro, el problema es que hi ha molts caps de setmana que curro, i per tant depen de quines feines es podrien eternitzar.

Jo de moment no li tinc que fer res a la furgo, bueno si, si estic buscant per lleida un voltímetro digital d'aquells baratets per saber la carga de la segona bateria però de moment no el trobo.

Vosaltres que sabeu d'informàtica es podria posar l'enllaç d'aquest fil al grup de usuaris de lleida així se n'enteraria la gent que hi està subscrita.

Vinga que això s'animarà. .palmas .palmas

Alfarero, jo fa no res vaig ficar el meu digital comprat a internet, i em va costar 2€ (+3€ d'un polsador al Telesa per a que nomes marqui quan apretis).
Hi havia varios colors de digits, jo me'l vaig pillar blau. Quan ens veguem te l'ensenyo... aixo si, unes 3 semanes per arribar.

Jo tampoc tinc massa feina, per no dir casi res, al que li queda bon curro es al loup... .meparto

-tapatalkejant (sense accents)-


Freestyler.cat

Per cert, ja ho he posat al post de Tarragona i Lleida

-tapatalkejant (sense accents)-


louup

Jajajaja a mi si q em queda curro si. Encara n he pogut acacabar d'aillar i ja estic embogin pensant en l'instalacio de la segona bateria...

Enviado desde mi GT-S6500 usando Tapatalk 2


louup

Alfarero12 jo tmb hauria de trobar un voltimetre, segurament agafi el mateix q el freestyler pero encara mu he de mirar. Jo vui q em digui la quantitat de bateria auxiliar q em qeda, q nse si es ben be el qe fa el del freestyler. En quan en trobi un et dic.
Enviado desde mi GT-S6500 usando Tapatalk 2


punxalmenar

molt bona inciativa! jo ja la tinc acabada pero aixó es un vicio molt bestia que no acabaries mai de fer cosetes a les nostres cases mobils, no hem comprometo pero us segueixo haveure si puc aportar alguna cosa!  .palmas .palmas fins aviat!
8A KDD EN ALMENAR (LLEIDA)  2, 3 y 4 de JUNIO DE 2023 | https://www.furgovw.org/foro/index.php?topic=382656.0 - http://www.almenarcamper.com

Freestyler.cat

Jo diria que un aparatet que et digui quants Ampers et queden, no existeix.
El voltimetre et marca els volts, i quan esta sobre 11,6V ja pots imaginar-te que en no res et quedes sense bateria...

-tapatalkejant (sense accents)-


Freestyler.cat

*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

La primera foto es en repos sense apretar el polsador, i la segona amb el polsador apretat.
No em foteu bronca, ja se que el voltimetre l'hauria d'haver empotrat enlloc d'atornillarlo al davant, pero ja ho fare.............o no .meparto

Pd. El polsador esta descentrat perque al costat n'hi anira un altre.

-tapatalkejant (sense accents)-

TransiTo

Podríais escribir en castellano, para que aprendamos todos... De eso se trata en este foro

nozone

Un altre de la zona... amb poca manya. Jo tinc una Caddy ja que som usuaris esporàdics (i del bon temps), ara mateix estic renovant el mobiliari per guanyar una mica més de comoditat quan es té el llit muntat.


eK-in

Egun on! Oso ondo iruditzen zait bakoitzak bere hizkuntza erabiltzea, eta zuena ba ulertzen erreza da eta neri bereziki etzait asko axola, baña ondo legoke guk euskerazko hari bat sortzea euskaldunentzako bakarrik? Neri etzait egoki iruditzen ze uste det geroz eta geiagok ulertu ahal izan, ba jakinduria gehiago,  naiz eta izkuntzak maite, ez diot egoaldeko bati euskera jakitea eskatuko ezta? (Naiz eta elitzaidake batere axolako) aioos!!
¡¡a porrazos se aprende en esta vida!!

nozone


nozone

A los de Lleida, los herrajes para montar los muebles ¿dónde los compráis? Me refiero a bisagras, etc...