[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

lokumutora

Hola Que tal?

Saludos a todos y todas!

Que bien cuanta gente nueva ,  :o  .palmas .palmas

Xavi, anims company,que eres la alegria de la huerta  ;D

Yo, por mi parte ya comenté que los jueves de momento me es imposibol pero si cambiais de dia contar co migo

Ale a disffrutar.

Salut.

tnttgn

Cita de: Inuk en Mayo 20, 2013, 17:34:39 pm
Com estás Tnttgn ?



De proves a la teknon. Aviat sabré si es nen o nena .meparto
Cita de: lokumutora en Mayo 20, 2013, 18:31:12 pm
Hola Que tal?

Saludos a todos y todas!

Que bien cuanta gente nueva ,  :o  .palmas .palmas

Xavi, anims company,que eres la alegria de la huerta  ;D

Yo, por mi parte ya comenté que los jueves de momento me es imposibol pero si cambiais de dia contar co migo

Ale a disffrutar.

Salut.


Jose, te hechamos mmucho en falta ponte el wassap por lo menos y sabre de ti de mejor manera.


Una abraçada a tots!!!

manuia

Joooodoooooo!!!
Marxa un de cap de setmana i la que lieu al pnds-grrf!!!
Benvinguts a tots!!! I salutacions als que ja ens coneixem!!  .meparto
Doncs veient el panorama.... ens veiem dijous sobre les 18h al far?
Ja direu.
J&E On Tour
La furgo: http://www.furgovw.org/index.php?topic=264471.0

Cabo Norte y Noruega. Verano 2013. 58 días. En construcción.
http://www.furgovw.org/index.php?topic=281633.0

JOSEDUCATO

Osti!!! surten com els cargols amb la pluja!!!  cuanta gent!!!

Els nous recordeu que el pernil ens agrada primeeeeet!!!!! o no manuia??? .meparto .meparto .meparto .meparto .meparto
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

argon

JOSEVIVARO Veig que ets dels ADF i del penedés-garraf!!! de quina ADf ets??? Alomillor ens em vist en alguna maniobra!!
Nunca pasa nada, y si pasa que importa, y si importa ¿que pasa?

Bullich

Hola a tothom!!!!

Xavi felicitaaaaaats per la paternitat :) mbbb!! no sabia que eres del garraf...ens vam conèixer a la castanyada morellana que nosaltres vam venir només una nit amb la Míriam i l'Antonio. Ens tornem a trobar  ;)

Inuk això de que el terme municipal és gran és el primer que hem vist jejejej però molt, no? a nosaltres ens agradaria ser o al nucli o molt a prop. Em recorda bastant a Sant feliu tens la muntanya i el mar a tocar...és molt tranquil. De moment el què fem quan podem és baixar els caps de setmana, fer nit a la furgo i anar amunt i avall.

Ens veiem per aquí!!

JOSEDUCATO

Cita de: argon en Mayo 20, 2013, 22:35:37 pm
JOSEVIVARO Veig que ets dels ADF i del penedés-garraf!!! de quina ADf ets??? Alomillor ens em vist en alguna maniobra!!



Bon diaaaa!!!!, doncs si,estic a la 126 d'Olivella,pot ser ,igual en cursets,focs... i tu?  Per aqui hi ha un company que es  a Canyelles,al pic de l'àliga.
Al facebook adf olivella també tinc no se quants amics.

Ens veiem dijous al far!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

dangerino

UUUalla hacia siglos que no entraba al foro y he visto este post en la página de inicio, que fuerte no sabia que seguiais quedado y mucho menos que fueseis legión, yo creo que estuve en la primera de estas quedadas, a pues si el jueves puedo me paso por el faro a saludar a ver si os acordais de mi o me acuerdo yo...

PukasVan

Cita de: Inuk en Mayo 20, 2013, 16:31:05 pm
I l'espai disponible?

Ho dic perquè pot haver molta gent interessada a "campear" gratuïtament a pràcticament al cor de Vilanova encara qué no interessin gaire lés activitats del JuanitasFestival .
I també hi han les Autocaravanes...

Si estàs posat, avIsa quan s'obrin les inscripcions.



Des de Tapatalk.


He enviat un mail per que em comentin. No crec que tardin molt a contestar.

surfjoker

Hi tant hi ha ganes de quedar una estoneta i cóneixer a gent nova i passar una bona estoneta!!!
com soc "nou" a les quedades del faru, jo mencarrego de portar els birrals jjeeje i si puc tb el jamoncito fino fino jeje
Apa doncs, fins dijous!!!

kapikua

doncs si, si, com s'ha animat aixó. Ens veiem dijous, i així ens coneixem amb els ho habituals. Una salutació

TANQUE T3

Molt bones!
Estic alucinant d'on ha sortit tanta gent nova?  :roll:
Si puc el dijous em passo i estic una estoneta!

JOSEDUCATO

SE VA A LIÁ UN FOLLÓN QUE NO SABE NI DOOOOOONDE SA METIO!!!!!  .meparto .meparto .meparto
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

reletudo

bona tarde gent , dema per fi baig a buscar la furgo , ya tenen la matricula ueeeeee!!!!! si puc fare tot el posible per pasar pel faro , cuans serem mes o menys per no fer curt amb el pernil jajaja mersi i fins dijous!!!!!!

tnttgn

quina canya!!!


No només surt gent de sota les pedres  si no que ademés es un dels temes amb mes respostes avui .ereselmejor