[CATALUNYA] Penedes-Garraf ¿quedamos?

Iniciado por JOSEDUCATO, Octubre 31, 2010, 19:58:27 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 8 Visitantes están viendo este tema.

TANQUE T3

Molt bones! la setmana que ve haig de fer una compra a SERIAL-KOMBI, si algú esta interesat en algun producte que m'ho digui i aixi compartim despeses del transport!

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Noviembre 04, 2011, 10:47:12 am
Molt bones! la setmana que ve haig de fer una compra a SERIAL-KOMBI, si algú esta interesat en algun producte que m'ho digui i aixi compartim despeses del transport!


jo si que hi estic interessat. diga'm fins cuan estic a temps y quedem per donarte la pasta.

TANQUE T3

Doncs, faré la comanda a finals de setmana que ve! tens temps!

tnttgn

Cita de: TANQUE T3 en Noviembre 04, 2011, 20:58:55 pm
Doncs, faré la comanda a finals de setmana que ve! tens temps!


Vale, a començament de setmana m'ho miro y et truco.


gracies.

JOSEDUCATO

Buenaaaaaaas!

A ver, tema calendario foro:

Si sale alguien de Barcelona que se haga cargo de la CC pedirselo a el/ella, se lo pagais y luego ya buscaremos un voluntario del Pdes.-Garraf para recogerlos de golpe y repartirlos aqui en Vilanova. OK?


pues eso.
Apa deuuuuuuu!!!!!!!
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

amibola

OK Jose, ya iremos mirando y nos ponemos de acuerdo.
Saludos
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

aleixdb

Me parece que he visti que alguienhacia una conjunta de la zona Barcelona- Valles...vamos a por ella?  .cubiertos
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

tnttgn

Cita de: aleixdb en Noviembre 10, 2011, 00:24:50 am
Me parece que he visti que alguienhacia una conjunta de la zona Barcelona- Valles...vamos a por ella?  .cubiertos


es intimo amiguete m io. quedamos a menudo, podria recoger los de pdes garraf y entregaroslos en una quedada semanal.

yo ya me he apuntado

http://www.furgovw.org/index.php?topic=232029.0

rkrjacint

Sueño mas que duermo!

tnttgn

A veure cuan ens tornem a trobar entre setmana!!!

Aquest cap de setmana fira a vilanova

amibola

Podem montar una amb l'excusa dels calendaris així serem uns quants  ;)!
Si la vida se deja yo le meto mano, si no carretera y manta!

aleixdb

d'aqui 4 dies fan la fira FES-T'HI  organitzada per uns companys, a vilanova. Pot ser interesant.
aquí us deixo el link informatiu
http://www.festivaldhivern.blogspot.com/
ens veiem alla si voleu!
el barco que no sale de puerto no sufre desperfecto, pero tampoco llega a ninguna parte

JOSEDUCATO

yo  a partir de las 15h de hoy estoy de vacaciones hasta reyes  .yupiii  o sea que cuando vosotros digais majos!!


.risas   .risas    .risas
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

JOSEDUCATO

CERVESES ARTESANES!!!!!!!!!   buahh!! tendre que decirle a la parienta que venga conmigo a traer la furgo!!  .meparto
SI LA GENTE FOLLASE MAS, JODERIA MENOS.                                                                         weinsberg carabus 601k

Carabollo

Jo el dia 17 treballo (segurament), però si no ens veiem allà.