[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

duee

ieeeeeeppppp que passa senyors que volew kda avui o voleu fer un previ albanya pero jo ja necessito trobar-me amb vosaltres per tan ...

furmala

em sembla a mi....... que res de res, pq aquesta gent gironina no es pronuncia....... estan tots molt liats.  .meparto
jo anire mirant el post a veure si algu dona senyals de vida  .loco2
per cert duee com va la "Narco"? deu anar finissima no?

duee

de motor de lujo ... ara estic amb temes interors, ja e posat el poti tapa de la pica ara el cap de setmana després d'albanya amb lio amb els calaixos de la banqueta i feri algunes lleixes ...

i tu que  tal albert ??

furmala

m'alegro q vagi be, i  veig que tens feina per davant. ja tinc ganes q estigui acabada per veure la teva obra d'art. jo com sempre aqui tancat en 4 parets. aquest diumenge anirem a Tossa a veure tota la trupe. t'apuntas?

firewheels

Septiembre 25, 2008, 13:10:59 pm #874 Ultima modificación: Septiembre 25, 2008, 13:20:02 pm por firewheels
A Tossa? que hi fan a Tossa aquest diumenge?

duee

si el mes segur es que baixi ja kdarem jejejeje pero jo dpenk també molt de dissabte nit jajajaja  .loco2  .malabares

furmala

Cita de: duee en Septiembre 25, 2008, 13:15:48 pm
si el mes segur es que baixi ja kdarem jejejeje pero jo dpenk també molt de dissabte nit jajajaja  .loco2  .malabares

.meparto pero si tu ets inmortal!!!!

Cita de: firewheels en Septiembre 25, 2008, 13:10:59 pm
A Tossa? que hi fan a Tossa aquest diumenge?


marc fan la kdd dels amics dels vw de catalunya!!!! encara no ho sabies ??? bueno nosaltres hia nirem diumenge, pero es tot el cap de setmana. vine i aixi ens tornem a veure home!!!

firewheels

Esque de vegades no se on visc... .loco2 A veure si convenço a la dona i venim, que ja tinc els carburadors de la furgo arreclats i ara gasta la meitat ;D
De monent demà divendres a la tarda anem al caravaning a babejar una estona i a recollir catàl.legs, que haig de fer els mobles nous ;D
Si puc vindre et faig un truc.

furmala

Cita de: firewheels en Septiembre 25, 2008, 17:13:32 pm
Esque de vegades no se on visc... .loco2 A veure si convenço a la dona i venim, que ja tinc els carburadors de la furgo arreclats i ara gasta la meitat
De monent demà divendres a la tarda anem al caravaning a babejar una estona i a recollir catàl.legs, que haig de fer els mobles nous ;D
Si puc vindre et faig un truc.

ok. truca'm si vens.
una altre cosa, el caravaning comença dissabte 27 .malabares. o sigui q dema no agafaras cap cataleg. .meparto

duee


firewheels

Ja ho pots ben dir .meparto m'acava de trucar l'Aramys fotent-me la bronca .director a veure si puc pujar i ens veiem tots, que us trovo a faltar!!!
Avui vaig a Montjuich, a veure si el pròxim pujo a Girona ;D

duee

jajajajaja va kuidet ens veiem diumenge i si dema vas al salo agafa algu per a mi  .meparto .meparto

firewheels


duee

.yupiii  ostia hem sembla de lujo ... pero per arribar a la furgo emportet una maleta una miqueta gran ok ??  .ereselmejor2

firewheels

Sabeu que m'ha passat avui? doncs que he entrat al caravaning... sense pagar... i es veu que obren demà... .meparto
em donat una volta per dins i encara estaven montant els estans i colocant'ho tot, i ningú ens ha dit res, això si, no hem pogut veure res per dins i demà hi tornem, que totes les autocaravanes, rulots, furgos, etc. estaven tancades, que curios oi?