[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

furmala

jo tambe estic amb la dolors!
duee manifiestateeeeeeeeeeeeeeeeee. .meparto

SUNAMI

Los colegas de Due tocan musica cervezera!! jajaja.

Txetxo si quedem d'hora al dia de platja! podem fer una iniciacio a l'apnea.

duee

eeeeila els meus colegues bueno mes ven dir coneguts ... toquen algu de rumba, versions es una alternativa a a l'etnival, ja que aquest any l'etnvial ja no es del tot gratuit si no que es "quasi tot aquest pollastre gratuit" ja que et fan pagar per anar a veure jarabe de palo i es vol montar un mini concert a sota fontajau ... (encara no c hores ni res) pero vaja si volguessiu fer una altre biquinada a fontajau sabeu que la planxa forma part de mi ...

vosaltres teniu la paraula !!!

furmala

per mi ok. si ho fem a Fontajau el meu pare segur que vindra! .borrachos .botapeta

firewheels

On és Fontajau? Queda prop de Girona city? m'agradaria apuntarm-hi

T3fills

es el pavelló d'esports de girona ciutat, on fan tots els concerts.


furmala

on juga l'akasvayu l'equip de girona de l'ACB , on es fan les fires de Girona. no has vingut mai a les fires?

firewheels


T3fills

Albert! ja pots montar kdd firaire gironina a Fontejau! No pot ser això!  .nono

Ke coneixes de Girona???  ;)

furmala

Cita de: T3fills en Junio 17, 2008, 23:51:02 pm
Albert! ja pots montar kdd firaire gironina a Fontejau! No pot ser això!  .nono

Ke coneixes de Girona???  ;)



ara no  he entes, el que vols dir amb aixo de que coneixes de girona, i el de montar una fira a fontajau  .confuso2

cisco

 .palmas un altre vegada juntsssssssssssss taja,  .borrachos concerts familia que macuuuuuuuuuuu .macarra

duee

epepepep al final aquest dijous no hi ha concert, un del grup sa trencat un dit :( pero vaja que fem on fem la kdd jo vinc lelele i aixo m'omple d alegria

furmala

la fem a Fontajau, el concert ja el farem nosaltres  .bateria ens veiem dema familiaaaaaaaa!  .palmas

T3fills

Vinga! the family sunami també confirma Fontejau.
Albert! alerta amb la proposta de concert,  que conec tres gironins que....son una mica sorollosos!
Fins demà ;)