[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

rujuss

ara akí ara allà !!!!

duee


Txetxo


furmala


SUNAMI

Yo traigo un poco de barro para moldear  unas figuritas!!,jajaja.
                  .meparto

duee

hem sembla estupendo !!! i ja mirarem que tenim al rebost ... jo aquest cop pude quedaria a la draga no se si ho coneixeu ...

cisco

biennnnn esto ya esta en marcha otravez que ganas que tengo de volver a veros .palmas .palmas a todos

rujuss

Julin això esta aprop de la garrotxa!!!

Jo vinc i si trobo llardons dels bons els porto per sopar.....

Concreteu el lloc plis l'hora i tot

vinga fins dijous al llac...
ara akí ara allà !!!!

duee

eieieieiei que ens trobarem amb el dijous a sobre iiii tinc ganes de veureus, jo estava pensant en que si volieu per sopar jo podia torar a portar la planxa i que tothom fes el que vulgues si algu vol biquini, biquini si algu vol frankfurts, carn el que sigui vosaltres trieu

per el lloc ara us poso l'enllaç i en cas de pluja no c jo pude ho deixaria per mes endavant no ??


duee


us sembla be aqui ?? 


http://maps.google.es/maps?hl=es&q=C-150a/Carretera+de+Girona+a+Ripoll+%4042.127377,+2.762292&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

C-150a/Carretera de Girona a Ripoll @42.127377, 2.762292

Txetxo

Estic totalment d'acord amb tu. Tant pel que fa a la planxa com al lloc on quedar. Si plogués demà confirmem ok?

rujuss

okis, no problemo, alla estaré i alerta també del que aneu concretan!!!

vinga fins aviat
ara akí ara allà !!!!

Txetxo


rujuss

no tants interrogas txetxo, sols era per veure si hi ha quorum, el menú hora i tot plegat, crec que si no canvia res a les 20h a la zona de la draga i si diluvia ja veurem.....


epalasssssssssssssss
ara akí ara allà !!!!

Txetxo

Bones Marçal, no havia entés la frase destacada. :P El lloc està concretat, el menú cadascú posa el que pot, contant que en duee porta la planxa, i l'hora d'arribada les 20.00 és ben bona. Si plou demà diem el què.
I no oblideu que aquestes trobades les fem tots  ;D