[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

furmala


rubenius

Cita de: furmala en Abril 16, 2008, 19:17:42 pm
molt guapa rubenius, si senyor. que es? 125?
.palmas  .palmas   .palmas

Merci!
Es 75 passada a 125. Ja tinc la tapa del motor, ara nomes falta tapissar el seient! Saps d'algun puesto"bueno,bonito y barato"???
We Can Do It!

kitoneta

hola Rubenius i demés vesperos!! . a castelló nou, els diumenges, tens seients per vespa a 5€ al mercadillu! pots colocar-los o aprofitar la tapisseria per posar-la a la teva vespa. jo vaig comprar un per la tiphoon de la meva copi per 5€. Aixó si, el "Cierre" estava trancat
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

rubenius

Cita de: kitoneta en Abril 17, 2008, 11:42:51 am
hola Rubenius i demés vesperos!! . a castelló nou, els diumenges, tens seients per vespa a 5€ al mercadillu! pots colocar-los o aprofitar la tapisseria per posar-la a la teva vespa. jo vaig comprar un per la tiphoon de la meva copi per 5€. Aixó si, el "Cierre" estava trancat


Ostres! Aquest diumenge m'hi passo a fer-hi una ullada.
Las veces que he ido de tanta cosa que hay .panico no he encontrado nada, a ver si me fijo este domingo.
Salut!

Cita de: fonsu33 en Abril 15, 2008, 20:35:54 pm
bueno, aqui teniu el meu projecte:

*imagen borrada por el servidor remoto


*imagen borrada por el servidor remoto

*imagen borrada por el servidor remoto

sabeu algún bon mecánic per a restaurar un motor ??  (per si jo no m´ensurto)  .malabares


Fonsu, es molt pero que molt guapa aquesta Vespa!!! Quin model es?
De ben segur que en Cisco o en Furmala sabran orientarte amb el mecanic, i sino a casademont, que malament no ho fan.
We Can Do It!

furmala

Cita de: rubenius en Abril 17, 2008, 12:03:22 pm
Ostres! Aquest diumenge m'hi passo a fer-hi una ullada.
Las veces que he ido de tanta cosa que hay .panico no he encontrado nada, a ver si me fijo este domingo.
Salut!

BUUUUUUUUAAAAAAAAAAAA. yo necesito uno urgente de una vespa p200e del 81. a ver ese mercadillo. explicadme? estan todo el dia, o solo por la mañana? y donde esta mas o menos?
gracias

rubenius

We Can Do It!

fonsu33

Rubenius.... te refieres a esta??

:o :o
*imagen borrada por el servidor remoto


es una 125n del abril del 61 ...de moment esta desmontada apunt de sorrejar i imprimar.., ja veurem com acaba la cosa ..jejjejeje
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

furmala

uyyyyyyyyyyy fonsu, ja tens feina. ja aniras posant fotos dels avanços.

furmala

donde esta la gente de Girona?
las kdds quincenales han muerto y yo no me he enterado?
GIRONINSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ON SOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ya sabemos que hay crisis, pero quedar pa charlar y comernos unos bikinis con unas birras no se necesita mucho no?

EMRIC

dons sembla que la cosa esta fluixa, i si quedem divdendres ?potser es mes facil.  Banyoles on e3s va quedar el primer dia?

Jordi82

Iep!
Bueno crec que ja em tocava presentarme... Fa poc que tinc la furgo (una T4 del 92). Es una multivan o aixo crec ja que no ho posa i no se...tambe nhi ha una que es diu 'KOMBI' i no se...la veritat m'es igual!!! .loco2
Soc de girona i tios no trobo enlloc un maleit endoll d'encenedor...de tipus femella vui dir..per posar a la bateria aux i enxufarhi coses....Algu sap dalgun lloc??

I abans de seguir, algu de vosaltres te una furgoneta a la que anomena LOLA???

rubenius

Cita de: Jordi82 en Abril 24, 2008, 15:20:16 pm
Iep!
Bueno crec que ja em tocava presentarme... Fa poc que tinc la furgo (una T4 del 92). Es una multivan o aixo crec ja que no ho posa i no se...tambe nhi ha una que es diu 'KOMBI' i no se...la veritat m'es igual!!! .loco2
Soc de girona i tios no trobo enlloc un maleit endoll d'encenedor...de tipus femella vui dir..per posar a la bateria aux i enxufarhi coses....Algu sap dalgun lloc??

I abans de seguir, algu de vosaltres te una furgoneta a la que anomena LOLA???


Bones!
Prova de buscar en botigues d'automocio o sino ves a la Jonquera, en el supermercat el Sol hi ha de tot!
We Can Do It!

FURGOCOMA

Abril 24, 2008, 17:38:50 pm #522 Ultima modificación: Abril 24, 2008, 17:41:50 pm por FURGOCOMA
si podeis imprimir este flayer y repartirlo a las furgos que haya en girona provinica os estaria muy agredecido!!!







os espero todos a la III FURGOFESTA!!!



SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


rubenius

Cita de: FURGOCOMA en Abril 24, 2008, 17:38:50 pm
si podeis imprimir este flayer y repartirlo a las furgos que haya en girona provinica os estaria muy agredecido!!!


os espero todos a la III FURGOFESTA!!!






Aixo esta fet, ara m'hi poso!//Eso esta echo!
A ver si se apunta mogollon de gente!
We Can Do It!

Txetxo

Cita de: furmala en Abril 24, 2008, 10:36:12 am
donde esta la gente de Girona?
las kdds quincenales han muerto y yo no me he enterado?
GIRONINSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ON SOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ya sabemos que hay crisis, pero quedar pa charlar y comernos unos bikinis con unas birras no se necesita mucho no?


La verdad es que si que está abandonado el tema. Después de thenay será otra cosa, ya que podremos ir más tranquilos. En estos momentos ni el polen me hace ir despierto, voy muuuuy cansado y a las 22.00 ya estoy haciendo nonas. A ver si esto cambia y nos volvemos a ver los Jueves.