[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

furmala

Cita de: duee en Marzo 26, 2008, 15:45:36 pm
crec que si es a banyoles no puc faltar jejeje el dijous puc tranquilament el problema el tinc el divendres, tinc una entrada per una obra de teatre, i dissabte pujo a despedir la temporada de neu (ojala que no) jejeje

a la draga no se si ho coneixeu esta molt b tambe !!



duee on es aixo de la draga? per on cau? ???

Txetxo

Cita de: duee en Marzo 26, 2008, 15:45:36 pm
crec que si es a banyoles no puc faltar jejeje el dijous puc tranquilament el problema el tinc el divendres, tinc una entrada per una obra de teatre, i dissabte pujo a despedir la temporada de neu (ojala que no) jejeje

a la draga no se si ho coneixeu esta molt b tambe !!



Per això he dit Banyoles .bien Duee, ara ens hauries d'indicar on és la Draga, que por Draga no me sale ná. ;D


SUNAMI


narcís

Aquí algunes fotos més de la quedada de Besalú, seguidament tres fotos més que, que és el primer cop amb això de penjar fotos.
A també dir-vos que si tot va be ens veiem dijous i divendres.






furmala

ostres narcis molt guapo el vw golf cabrio. ens vam creuar ahir a les 20:30. no hem va donar temps de fer-te llargues.
ens veiem dema i divendres.
cuida't crack.

que la gent vagi pensant on quedem de sta. coloma de farners. qui conegui aquella zona que es manifesti!
que nos pilla el toro.

MultiPowerVan

Que extrany s'em fa veure al Duee al sostre de la  .vwt3 jajajaajaj salut nens!!


Ya queda menos.........

narcís




Aquí tres fotos més,
Per el tema de Santa Coloma, es podria mirar el parc de Sant Salvador, que es una zona xula i senzilla de trobar, i si us voleu enfilar una mica més tenim el castell de Farnes amb una zona de barbacoa però més indicada per una quedada diürna, no crec que estigui il·luminada.
Apa ens veiem


narcís


duee

Marzo 27, 2008, 09:58:24 am #430 Ultima modificación: Marzo 27, 2008, 10:09:30 am por duee
la indicació que a donat en ratafia 76 es quasi correcte seria com si anessis al parquing del pavello, o sigui vinguent de girona direccó besalu hi ha una sortida que posa banyoles nord sector la draga seria l'ultima sortida avanç d'arribar a serinya, o la primera passat serinyà (aixo va per tu txetxo) llavors direccio banyoles i just a l'entrada de banyoles, hi ha un trencant a la dreta amb una baixada on es veu un gran parc i un parquing a peu de carretera i unes taules.

el punt exacte seria aquest:

buscar en el googlemaps aquesta direccio:

http://maps.google.es/maps?hl=es&q=C-150a/Carretera+de+Girona+a+Ripoll+%4042.127377,+2.762292&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

C-150a/Carretera de Girona a Ripoll @42.127377, 2.762292

kitoneta

Marzo 27, 2008, 10:34:05 am #431 Ultima modificación: Marzo 27, 2008, 12:05:43 pm por kitoneta
 al final tendre que ir a rosas antes de tiempo a por la fula, que la dejé el lunes en casa.

En fin a ver si puedo escaparme un momento a buscarla

Por cierto, sabeis donde puedo encontrar en Girona una tienda que vedn recambios de electronica? Quiero hacer el brico del omprobador de baterias y lo de luces de leds
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

FURGOCOMA

jo demà confirmo si podre estar divendres a Sta. Coloma, es possible que no... aixi si, el lloc que diu en Narcis esta molt wapo,e s el que havia pensat jo!!!!


Que vagi bè la birra d'avui!!!
SENSE LES DONES NO HI HA FURGOS!!!

I proximamente.... VIII FURGOFESTA 5, 6 i 7 de Juliol 2013 Inscripcions/Informaciò/Fotos a www.furgofesta.blogspot.com


furmala

Cita de: kitoneta en Marzo 27, 2008, 10:34:05 am
al final tendre que ir a rosas antes de tiempo a por la fula, que la dejé el lunes en casa.

En fin a ver si puedo escaparme un momento a buscarla

Por cierto, sabeis donde puedo encontrar en Girona una tienda que vedn recambios de electronica? Quiero hacer el brico del omprobador de baterias y lo de luces de leds


kitoneta mira en bf electronica. al lado de la tienda del forero cisco (GIR-ACC), poligon mas xirgu. por provar.

Txetxo

Nnos caic de la llista, m'han trucat uns col·legues que fa un ou que no veig que venen a sopar a casa. Per un cantó em fot perque tenia ganes de veure-us-hi-ho-en-la, però per un altre, la veritat, és que fa un molt que tenia ganes que vinguessin a casa. Però com hi ha més dies que llengonisses ens veiem ben aviat. Que vagi molt i molt bé, tant avui com demà.