[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

fonsu33

Marzo 05, 2008, 21:12:00 pm #330 Ultima modificación: Marzo 05, 2008, 21:13:45 pm por fonsu33
Citarno estic acostumat...necesito CO2.   



.sorpresa  doncs així millor dos....millor dos  JUASJUASJUASJUAS!! ;D
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

furmala

yo tampoco ire. opino como txetxo mejor dejarlo para el jueves que viene. creo que estareis todos con nosotros en tomar esta decision. hace un frio y un viento exagerado. .confiebre  y yo el viernes  tengo que ir a trabajar.

rujuss

Marzo 05, 2008, 23:44:46 pm #332 Ultima modificación: Marzo 05, 2008, 23:56:45 pm por rujuss
doncs ok!!

Com vulgueu, per la setmana que ve, també va bé, ja direu el lloc i com, això si!, a la garrotxa independent o al ripollès que és on toca........

Us recordo que algú,ara no sé qui, va dir: plogui, nevi, etc...quedarem..........!!

vinga companys algun dia ens veuremmmmmm
ara akí ara allà !!!!

furmala

rujuss  cap problema la setmana  que ve hi anem i hem sembla que just on es el pont de besalu hi han uns parquings de sorra no? tb podem quedar alla. que us sembla? ;D

rujuss

ara akí ara allà !!!!

duee

bueno bueno bueno ... veig que hem tindre que esperar una setmaneta mes per deixarme iluminar per el gran mestre harry potter y les nits de disbauxa ... :( i fer unes birres al costat de tots aquests gironins ...

va ho soportare ... salut i ens veiem

vwid

A quines hores soleu quedar? ;D el primer dijous q tingui lliure m'acostaré  a fer-vos una visita! ;D
furgo veo... furgo kierooooo!!!!

Txetxo

Hola David, generalmente entre las 20.00 y las 21.00 y nos solemos quedar hasta las 23.30-24.00. Anímate hombre, que quiero volver a ver esa Hannover con techo tan guapa.

furmala

jo encara no et conec com en txetxo que coneix a tothom, pero pasat, que ens ho passem de nassos. i aixi ens coneixem tots els gironins "furgoneteros". i tinc moltes ganes de veure la teva furgo, que es guapisima .palmas

furmala

"harry txetxo potter" com va aquest herbie ??? ja has anat a la feina amb ell ??? tinc ganes de veure'l i anar a fer unes rotondes. jejeje .loco1

Txetxo

Cita de: furmala en Marzo 06, 2008, 20:15:40 pm
"harry txetxo potter" com va aquest herbie ?? ja has anat a la feina amb ell ?? tinc ganes de veure'l i anar a fer unes rotondes. jejeje

Avui m'he fet un rulo amb ell, i és una meravella. El ronroneo del motor m'enamora. Ara vull portar-ho al mecànic per fer una repassadeta i així anar més tranquil amb ell. Si tot va bé dijous vinent estarà a Besalú. Ara, el tema rotonda a 80 Km/h  .loco2

PD. Si continues al ritme de trobades ja veuras com en un any coneixes a tota la penya, i més si et falta un cargol nocturn com a mi .meparto .meparto Quina vergonya quan surt el sol i em veig volant en una escombra

furmala

bueno espero algun dia sortir volan jo tambe pero agafare un aspirador que anira mes rapid que l'escombra...  .caballo
el qui tinc molt fotut jo per anar a les kdds es que treballo els dissabtes pero intentare a nar a totes les que pugui.

fonsu33

ei ei ei ei ... el dijous que ve , no vull rajats! eh ! .nono   ;D

per cert , de qui és una t1 gris claret i blanca que rulaba ahir per Girona??

me va passar per devant , (estaba dins un cxaixer i no vaig poder sortie corrents )  pro encara me cau  .baba

salut.
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

SUNAMI

Hey gente, ayer fui a monjuic y por culpa de los putos politicos no pude plantarme a pie del piruli, todos los accesos de subida cortados !maldita sea mi maldita suerte!, con las ganas que tenia de saludar a la gente de BCN,enfin acabe durmiendo en un parquin publico en la otra punta de bcn, concretamente al lado de recinto Mundet en el paseo de la Vall d'Hebron, y esta mañana sobre la 9,30 de la mañana de vuelta a l'emporda. .joder .joder.

MultiPowerVan

Cita de: SUNAMI en Marzo 07, 2008, 18:32:33 pm
Hey gente, ayer fui a monjuic y por culpa de los putos politicos no pude plantarme a pie del piruli, todos los accesos de subida cortados !maldita sea mi maldita suerte!, con las ganas que tenia de saludar a la gente de BCN,enfin acabe durmiendo en un parquin publico en la otra punta de bcn, concretamente al lado de recinto Mundet en el paseo de la Vall d'Hebron, y esta mañana sobre la 9,30 de la mañana de vuelta a l'emporda. .joder .joder.

Otro Jueves será SUNAMI !!  no te desesperes i pasate a vernos otro dia!!!


Ya queda menos.........