[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 4 Visitantes están viendo este tema.


CorT3s

Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827


CorT3s

Nens! Jo dema m'envaig a fer ruta x andalusia si la furgo s'em porta be! Espero que ens veiem a la tornada! Mi estare 2 o 3 mesos, fins aviat!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Limo

Cita de: CorT3s en Noviembre 13, 2009, 20:53:24 pm
Nens! Jo dema m'envaig a fer ruta x andalusia si la furgo s'em porta be! Espero que ens veiem a la tornada! Mi estare 2 o 3 mesos, fins aviat!


Molta sort!!! ja tens un viatget guapo!!
i

CorT3s

Cita de: Limo en Noviembre 13, 2009, 23:15:40 pm
Molta sort!!! ja tens un viatget guapo!!


Ahir et vaig veure pel mati (cap a les 10) pels 3 tunels de la variant! Te vaig fixar! jejeje gracies, ja us explicare que tal a la tornada.!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

duee

ostia perdoneu, e estat una miqueta liat aquesta setmana i no me passat gaire per aqui.

marc espero que et vagi de lujo el viatge aprofita tots els moments !! i diberteixte !!!

Limo

Cita de: CorT3s en Noviembre 13, 2009, 23:17:09 pm
Ahir et vaig veure pel mati (cap a les 10) pels 3 tunels de la variant! Te vaig fixar! jejeje gracies, ja us explicare que tal a la tornada.!


No l' hi explikis al meu jefe... jejejeje...  .panico

Sort!
i

CorT3s

Cita de: Limo en Noviembre 13, 2009, 23:39:51 pm
No l' hi explikis al meu jefe... jejejeje...  .panico

Sort!


Jajajaja no se no se!  .malabares Gracies Due, com et vaig dir a la tornada, us faig venir a tots a fontajau o on vulgeu i us cansare a explicar batalletes!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

Sisu

K vagi molt be Cortés i no et ttorris molt o si!!!
A reveure crack!!!

Nothifixis

Noviembre 15, 2009, 06:17:27 am #1405 Ultima modificación: Noviembre 15, 2009, 06:31:10 am por Nothifixis
Per aqui un altre gironi que corre per girona amb una t4 del 91 vermella i feta caldo. Feia temps que no entrava al foro i ara he vist que tenim trobades regulars per aquestes contrades. Ja estaré alerta per poder treure el cap en la proxima. apa doncs, dit això ens veiem per la carretera.

ei això va pel minyo. Jo també sóc un minyo i estic afincat a girona.
amunt el tres de deu

salud i força
Un hombre, o una mujer, es lo que hace, lo que escoge, las cosas que consigue crear y los sueños que consigue realizar.

minyó

Cita de: Nothifixis en Noviembre 15, 2009, 06:17:27 am


ei això va pel minyo. Jo també sóc un minyo i estic afincat a girona.
amunt el tres de deu

salud i força


Ostia! Així que deus ser tu!, jo fa poc que visc a Girona, i a la colla tothom em diu,
-ja has quedat amb en...xxx  que també viu a Girona?
i jo dic
- doncs és que no sé qui és?  :roll:

Bé doncs, d'un altre minyó afincat a Girona  ;D AMUNT EL TRES DE DEU!!

minyó

Cita de: CorT3s en Octubre 30, 2009, 06:38:52 am
Pues yo como que no vengo, acabo de encontrar un caco dentro mi furgo y me la ha dejado hecha polbo.. vigilad por la zona de Sobrequés que ha suido alli a las 8 de la tarde!.. hioput... que os lo paseis bien nenes!!!


pues a mi me entraron también en la T3 el domingo 7 de noviembre, en la zona del barrio de  Sant Fèlix. Cuando fui a la comisaria  de la calle vista alegre, el mosso me dijo que ya era la tercera T3 en apenas una semana...  :'( Por suerte no me quitaron nada de valor ni me rompieron muchas cosas, pero jode.

paprika

Bones gent!!!
aki paprika, soc bastant nou en el foro i encara no m'aclaro gaire d'on son les coses..
doncs jo tambe soc de girona!, els dijous a la tarda no puc passar ja que curro pero.. d'aqui un mes canvio de torn, despres ja veurem, jejeje

nomes una curiositat, he vist que hi ha bastantes furgos pel barri vell, zona de sant felix...
l'altre dia vai anar a un bar que hi ha al carrer de la barca, al lateral, hi vai flipar, a la porta d'entrada del local hi ha un adhesiu molt gros que posa "free camping is not a crime" i el logo d'una furgo dintre els 4 punts cardinals..
hi ha descontes per la gent del foro??? .meparto

vinga gent, ens veiem
salut!!!