[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 6 Visitantes están viendo este tema.

Txetxo

A mi Ribuna ja em sembla bé. Vamos, vamos, reinas que me las quitan de las manos, aiomaquerico ggrgrgrgrgrggr

CorT3s

Yo esta semana (mañana) no se si podre, pero la proxima seguro y con sorpresita nueva :P Kultivan???
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

firewheels

Ostres, jo curro fins les 12 de la nit tots els dijous d'aquest més i no us podré veure  .llorando

Esque a Sant Celoni tots els estius fan els "dijous a la fresca" que són concerts i espectacles sempre diferents i algúns amb artistes coneguts i dura tot el Juliol i l'agost de 10 a 11 de la nit, amb la qual cosa hem toca muntar i desmuntar escenaris, equips de llum i de sò, etc...

Si us animeu algún dijous ja ho sabeu  ;D

opct2

Julio 02, 2009, 07:02:49 am #1263 Ultima modificación: Julio 02, 2009, 07:12:40 am por opct2
doncs jo perque treballo, pero seria un detall que tots anesim a st celoni, ell no falla mai!!

jejjejejeje jo tinc l'excusa perfecte  .malabares

CorT3s

Cita de: opct2 en Julio 02, 2009, 07:02:49 am
doncs jo perque trevallo, pero seria un detall que tots anesim a st celoni, ell no falla mai!!

jejjejejeje jo tinc l'excusa perfecte  .malabares


Estic amb tu! Sem,pre que he anat a Girona en Marc esta alla, ell el gos de no se quants mesos  .meparto .meparto i el seu longboard. Y si hi ha espectacles millor que millor tu!
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

vwsamba

ups el cumple del furmula pues yo m'apunto jejejejejj


perduneu si mi foto aqui de strangis jejejej

ja direu cuan

Limo

i

mibag

Bona nit!!!!
Jo no puc conduir ja que m'han "repassat" un braç...
Depenent d'on quedeu miraré com ho faig per venir, però per menys que pugui... (a peu no, eh!!!!! .loco1)
Salut!!
"I still believe in paradise. But now at least I know it's not some place you can look for, 'cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life when you're a part of something, and if you find that moment... it lasts forever..."

furmala

Cita de: Txetxo en Junio 30, 2009, 04:18:36 am
Doncs veient que hi ha ganes, quedem aquest dijous??? així celebem l'aniversari del Furmala, truan, et sembla bé???


ja estas de vacances eh malparit..... .joder
perfecte pero em va millor a st.peter,cap a les 19:30 aprox. per alla .borrachos?

i en duee on para??????

Txetxo

Cita de: furmala en Julio 02, 2009, 07:59:56 am
ja estas de vacances eh malparit.....
perfecte pero em va millor a st.peter,cap a les 19:30 aprox. per alla ?

i en duee on para??????


Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ja estic de vacancetes!!!!
Doncs com vulgueu, a les 19.30 a st. Pere??? haurem de vogilar de no quedar-nos atascats a la sorra, sino, pregunteu-li a en Sunami. jjajajajajajja .meparto .meparto

firewheels


Txetxo


furmala

Cita de: Txetxo en Julio 02, 2009, 18:40:50 pm
Eso mejor que lo explique él ... .meparto .meparto


tampoc cal ficarse al mig de la platja, mentres hi hagi un raconet.....

danikraft

quiero ir a una gironina!!!!!!! me espero a barraques?

SUNAMI

Res del mig da cla platja!! al costat matiex dal caminet, 12 tius i un totarreny par treura la furgo, ancara avui hi he trobat una sombrilla, dos toballoles,uns sustanidors da bikini i un kaidsurferu!!!jajaja.

Fins a Snt Peter.

A!! par cert stic totalment d'acort en anar un dijous a Snt Celoni