[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 2 Visitantes están viendo este tema.

vwsamba

ejem ejem toc toc, haber que se cuece por aqui, furmala coma el tema este,que estoy medio descolocao!!!

jaajajaj .ereselmejor .ereselmejor

Txetxo

Nens, nenes, no por passar de dijous, ens hem de veure. On?? Quan??
No hem anat mai a Olot de trobada oi???
Pàrquing de la Fageda???

firewheels

A Olot? ostres, poseunos la direcció per mirarho al www.mappy.com a veure quan trigaria o potser ens hi quedem a dormir  :)

duee

uoi tant que ens tindriem que veure aquesta setmana k jo ja us trobo a faltar ...

a veure passo mapa d'olot tu marc segurament per santa coloma ... no et seria molt lluny ...

ara miro a veure si penjo el mapa

Limo

Hola gent!!!!  ;D

Doncs a mi ja hem va bene... aquest dijous??

Ei marc, com ha nat la tornada de la nacional, sense caravanes, jajajaja....
i

firewheels

Ostres gent, aquest divendres tinc un exàmen de bon matí (ja no ho recordava), a Olot no podré vindre, és massa lluny, si al final es fés més aprop si que vindria, però feu lo que a la majoria vagi millor, hem sabria greu que canviessiu per mí i si nó ens veiem aquest dijous, ja ens veurem el pròxim.

eneko

de verdad que no se os entiende :_____( snif snif!!!

en benicassim muchos me vinisteis hablando en catalá a la recepción y flipabáis porque no entendiésemos jeje pero de verdad que el catalá lo entienden los que lo hablan :(


firewheels

Pensaba que este post no interesaba a nadie que no fuera de la provincia, ya que no se pone nada de información que pueda servir a nadie más que a nosotros.....

eneko

eso es relativo... la gente lee todo firewheels y si vosotros entendéis las 2 lenguas podéis usarlas de forma indistinta según el medio no?

;)


jordiwagen

Cita de: eneko en Mayo 05, 2009, 08:07:06 am
eso es relativo... la gente lee todo firewheels y si vosotros entendéis las 2 lenguas podéis usarlas de forma indistinta según el medio no?

;)

Mi primera lengua es el catalan estoy traduciendo todo el dia el foro y no me quejo. Hay traductures en google van de fabula si interesa mucho para lo poco que hay en catalan tambien lo puedes traducir tu y ya esta...
si es muy importante medios hay no? yo no pido todo el foro en catalan, pero lo traduzco con el google y ya esta . Entiendoi que hay post en que no se use el catalan pero esn este ?
Grracias por la comprension.

firewheels

Cita de: eneko en Mayo 05, 2009, 08:07:06 am
eso es relativo... la gente lee todo firewheels y si vosotros entendéis las 2 lenguas podéis usarlas de forma indistinta según el medio no?

;)




También tienes razón, pero esque con esta gente me resulta muy difici expresarme en otra lengua, de todas maneras lo intentaré principalmente por respeto a tí y a los demás de fuera de Catalunya.

De hecho me pasó en la nacional, sin darme cuenta me puse a hablar en catalán con unos de Múrcia y me sonreian, luego me dí cuenta de que no me contestaban los pobres, deberian de estar flipando  .meparto

P.D. Me encantaron vuestros disfraces de "Madero"  .palmas

narcís

Hola companys, ens veiem dijous que desprès de  tants dies un ja en té ganes de fer unes birres amb bona companyia, al lloc a mi no m'importa, però si es a prop de Girona aquesta setmana millor que fan uns audiovisuals de muntanya molt recomenables als Oscars a les 8 que un no es vol perdre.
Així que ens veiem desprès. 


Txetxo

Vale, jo havi aproposat Olot per canviar, però si va millor baixar a Girona, doncs a Girona, cap problema. Jo baixaré després de l'entreno.

SUNAMI

Hola gente!! yo de momento lo tengo mal, pero prefiero esperar a que se acerque el dijous.

Txetxo

Cita de: SUNAMI en Mayo 06, 2009, 01:57:31 am
Hola gente!! yo de momento lo tengo mal, pero prefiero esperar a que se acerque el dijous.

Que et passa capullín???