[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 19 Visitantes están viendo este tema.

Limo

ei gent!
suposem que dema tots estarem preparan el viatget, els que poguem!! Llavors crec que no hi haura kdd?
Jo men vaig cap el pais basc, san sebastian!
On aneu la resta? A veure si hi ha considencies!!!

Molt bon viatge a tots i km!!!
i

Txetxo

Quedem?? ;D
Proposo, per això de donar-li sentit al nom d'itinerant, quedar aquesta setmana en un altre indret. Vinga propostes!!!!! ;)

firewheels


duee

Cita de: firewheels en Abril 14, 2009, 18:28:32 pm
Lloret de mar? Banyoles?  ;D


A mi hem sembla estupendo aixo de mourens d'ubicació si voleu ho fem a Banyoles i Marc si pujes avanç aqui hem dius quelcom i quedem per anar a fer una volta oK ??

narcís

Hey, de moment un s'apunta per dijous, ja anirem acarint els lloc

Txetxo

Us sembla bé les estunes a Banyoles?? si fa bon temps és un lloc preciós, i hi tenim taules i hi podem fer una volteta pel bosc de fades.
Així també recordem aquelles primeres trobades ara ja fa un temps  ;D

firewheels

Cita de: duee en Abril 15, 2009, 00:20:20 am
A mi hem sembla estupendo aixo de mourens d'ubicació si voleu ho fem a Banyoles i Marc si pujes avanç aqui hem dius quelcom i quedem per anar a fer una volta oK ??


Ok Duee, potser aquest dijous també vindrá l'Esther (la dona), passem el mòvil per privat, que no recordo gaire con s'hi arriva  ;D

Limo

Ei gent!
Hem sembla de conya quedar a banyoles.. hi treballo aprop.. a veure si aquet cop no tic liat a la feina!
El lloc seria el park de la draga?
salut a tothom!
i

duee

Cita de: firewheels en Abril 15, 2009, 02:41:26 am
Ok Duee, potser aquest dijous també vindrá l'Esther (la dona), passem el mòvil per privat, que no recordo gaire con s'hi arriva  ;D


ok marc ara t'envio el meu mbl per privat, jo en principi plego a les 6 la qual cosa vol dir que a les 7 com a molt tard estic a banyoles, el que volia comentar-te es que si vols i pots i si be l'Esther pots pujar un parell de bicis i podriem fer la volta al llac que fins que arribin els altres que conto que cap a les 8 ... ens dona temps de sobres (en el suposat cas que faci bon dia)

LIMO el cas es que no quedem al parc de la draga quedem a les estunes un indret una miqueta mes màgic !!! mirare de penjar un mapa amb la ubicació exacte si no t'envio el meu num de mobil i podem queda on faci falta !!!


firewheels

Limo, sinó saps com arrivar-hi truquem, jo sinó ho trovo trucaré a en Duee  :roll: ostres, quantes trucades  .loco2

Duee, si venim amb temps portarem les bicis, suposo que en Furmala també oi?  ;)

Limo

Abril 16, 2009, 03:47:53 am #1121 Ultima modificación: Abril 16, 2009, 04:16:47 am por Limo
Cita de: duee en Abril 15, 2009, 16:58:54 pm


LIMO el cas es que no quedem al parc de la draga quedem a les estunes un indret una miqueta mes màgic !!! mirare de penjar un mapa amb la ubicació exacte si no t'envio el meu num de mobil i podem queda on faci falta !!!


merci per el mapa! Es colunut el llok! ens hi veiem dema! suposem que dema plegare cap alla les 7 mes o menys, si no hi ha cap complicacio! Que nomes fa falta que ho digui per que passi...
Cita de: firewheels en Abril 15, 2009, 19:05:30 pm
Limo, sinó saps com arrivar-hi truquem, jo sinó ho trovo trucaré a en Duee  :roll: ostres, quantes trucades  .loco2



Merci Marc! si no ho trobo, et truco! Kadena de trucades!! jajajaja...  .meparto .meparto

Algu portara la famosa planxa!?
i

SUNAMI


narcís

Ok, fins demà em sembla que no ho tinc molt clar però Banyoles tampoc es tant gran. Fins demà   .loco2

cisco