[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 9 Visitantes están viendo este tema.

CorT3s

Ningu es qui per deixarte pels terres, ets ben lliure de fer el que creguis, i si tu creus que es el millor, pues a tirar pa'lante. Que mes dona una T3 o una T4? No deixes de ser un furgonetero :)!
Jo ara com ara no tinc furgo, anant cap a montgat s'em va petar el tub, i estic esperan al Sr. Renart que em demani el tub nou. Divendres segurament tornare a cremar gasoil :P (que aixo d'anar amb un saxo sembla de joguina) xDDDDD .meparto


Un saludu a tothom!

Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

firewheels

Merci Marc, espero que tinguis sort i l'arreclis aviat, de fet en una furgo diesel hi pot anar quasi qualsevol tub descapament, l'altre dia a Montgat en Jordi (marit de l'Opa) a la seva 1.6TD li ha posat un silenciador de moto  ;D
Per cert, ens diem igual  .meparto

xaia

eeei jo mapuntuu al proxim dijouus geeent!!

firewheels acabu d veure el teu change d furgo! :o moool wapa la t4!:)
k n'has fet d laltra??


cortés...ets la PESTE!xDD  ;) :P

CorT3s

Hombre Laiaaaa! qUe guai veure't pel foro!! Aixi m'agrada :D per ser la peste, vaig tenir que apendre d'algú.. ejem.. jejejeje dons res maca ens anem veiem de festa o per aqui al foro. Cuidet molt ;)!



Marc.
Welcome to the Babylon Circus.

Mi LT28D del 1984:
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194917.msg1711827#msg1711827

duee

aixi que ?? sembla que aquest dijous hi haurà quorum ... que organitzem quelcom ?? ens veiem ?? fem unes birres junts ... va qui s'apunta ... algun lloc alguna idea ??

aprofitem ara ... que dintre de poc torna a vindre fred !!! lelelee

furmala

si fa bo quedem a Fontajau!!
qui es aquest en Duee?? es nou?  .meparto nano que no et veiem el pel, tant esquiar!!! .meparto

firewheels

Cita de: xaia en Marzo 23, 2009, 11:51:20 am
firewheels acabu d veure el teu change d furgo! :o moool wapa la t4!:)
k n'has fet d laltra??


Merci preciosa, si vens dijous la veuràs en directe  ;D

Dueeeeeeeeeeee!!!!!!!! Has tornaaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!

Ens veiem dijous tots a Fontajau? a mi també m'aniria bé, ara que ja sé on és  .meparto

fonsu33

yep! yep! yeeeep!!

va , que tinc ganes de fer un revival!!! que ja toca...jejej

salut.
que siempre tengas un camper en tus sueños!!

Limo

Hola gent!!!

Veig ke fa 2 setmanes no hi ereu tots!!! mes gent per coneixer!! .palmas .palmas

Aixi a fontajau aquest dijous!? A mi ja hem va bé!!!  I a la resta?

saluts!!
i

Txetxo

Perfecte!!! allà hi serem tots i totes!!! bikinada de les bones????

duee

Tatataxan dons si tio ... a la que puc m'escapo cap al monte com diuen (la cabra siempre tira pal monte) pos aixo ... aquest dijous a fontajau lelelele

ens veiem marranos !!!

peipo

This dijous "bikining" in the midel of the estrit in Fontajau! Ole mi inglessssss!   .meparto

Siiiiiii!! Que des de Montgat que no arrenco la furgo...I tinc unes ganes! Ostia, veig que serem uns quants mes de nous! Millor millor, quants mes serem mes riurem!  .sombrero

No podrem tornar a sentir aquella fressaca d'aquella T3 vermella eh firewheels... Pero que collons, el canvi a sigut per a millor! Guapa la T4 ...  .baba

Bueno gent ens veiem dijous doncs que vagi be!


 

Sisu

Hola Gent!!!

Aquest dijous jo tambè intentarè venir!!! "Un altre nou"
Soposo que estareu per el parking del pabellò?

Fins dijous, doncs!!!

amnesika

A veure si un dia d'aquesto em paso jo. Aquet dijous no podre,ni el proper. Mirare el 9 d'abril si em puc deixar caure,que faig festa  .malabares  A ver si conozco de una vez a l@s foreros gironins!!
Kangoo y demas minicamper...con muchassss fotossss!!!
http://www.furgovw.org/index.php?topic=174565.60

Embolos, rotores y bujías...¡Soy el misterio de la economía!
Manejo cifras y datos y engaño a los humanoides gilivatios.
¡Por Orticón, Saticón y Vidicón! ¡Nadie sabe como detener la inflación!

duee

sisu correcte en principi quedem a dalt ... aixi ens veiem tots i despres baixem cap a l'entrada lateral d'esportistes i oficines del pavello aixi estem una miqueta mes a reces ... per tant que ens veiem el dijous !!!