[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

furmala

Cita de: firewheels en Enero 27, 2009, 19:23:57 pm
Al final aquest dijous aniré a Bcn, haig de recollir els calendaris per portarlos la setmana que ve a Girona, a part de la Xaia a algú més li pujo calendaris?

crack si et sobra algun jo m'el quedo!!!!!

duee

a veure dons per aclarir una miqueta els conceptes


trobada per sopar (la planxa tornara a fer kms) ueeueueue el dijous dia 5 de Juliol aprofitant la pujada del Sr Marc Firewheels per pujar kalendaris per tant ...

dijous dia 5 entre 8/9 a fontajau ... que us sembla ??

firewheels

Furmala, si no estàn pagats... no podrà ser ;)
Duee, si haig desperar al Juliol............. millor el 5 de febrer ok? plancha! plancha!  .ereselmejor

duee

Cita de: firewheels en Enero 28, 2009, 23:18:43 pm
Furmala, si no estàn pagats... no podrà ser ;)
Duee, si haig desperar al Juliol............. millor el 5 de febrer ok? plancha! plancha!  .ereselmejor


jajajaja marc ja hem sap greu pero fins el 5 de juliol .... ostia quina parra que porto a sobre dons aixo que el 5 de febrer a fontajau ... tu tens que portar calendaris per algu ?? estaria b que la gent els passes a recollir per alla aixi tb veiem cares noves !!!

apa ciau fins dijous 5 de juliol aiaiaiai no no de febrer bolia dir !!!

firewheels

 .meparto Que despistat que estás  ;D Només n'haig de portar a la Xaia, algú més n'ha encarregat?

Txetxo

Doncs ja està dit, aquest dijous dia 5 de febrer retornem les trobades itinerants a Girona, i com no podia ser d'una altra manera, Fontajau serà la nostra seu. Manifiestense!!!!! .meparto .meparto Bikinada????

kitoneta

Noiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!

Que tal esteu! hostia, quines ganes tinc de venir a una quedada!! ara la kitoneta esta en dique sec, de moment el pla de vendre-la per canviar a t4 s'ha aplaçat.  aquesta setmana treballo per la nit així que la de fontajau me la perdo! espero poguer venir a properes!!

una abraçada a tots!!!

PD, Sergi, estas practicant amb l'estel????
No te tomes la vida ta en serio, al fin y al cabo no saldras vivo de ella

Txetxo

Cita de: kitoneta en Febrero 02, 2009, 12:26:22 pm
PD, Sergi, estas practicant amb l'estel????


La veritat és que no, estic més muntanyero, y no em queda gaire temps. Però ja arribarà l'estiu ;D

furmala

Cita de: firewheels en Enero 28, 2009, 23:18:43 pm
Furmala, si no estàn pagats... no podrà ser ;)


Marc jo te'l pago quan me'l donguis. si en tens clar..... sino no pasa res..

iepa aixi que ens tornarem a veure les cares d'una vegada per totes. ja era hora cony!!!! que us veig pel carrer i ni us conec.....jajaja bueno a en duee si que el coneixeria pero perque portaria una voll-damm a la ma que si no..... .meparto
quant queda per dijous  .loco2

firewheels

Cita de: furmala en Febrero 02, 2009, 19:26:10 pm
Marc jo te'l pago quan me'l donguis. si en tens clar..... sino no pasa res..


Ostres Albert, només portaven els que s'havien encarregat, si ni tant sols en tinc jo!
Fins dijous!!!!!! a veure si ja tinc la furgo arreclada.......


cisco

molt bones gent, despres de un futiment de dies ja torno a estar actiu per fiiiiiiiiiii ja tinc ganes de veureus les cares a tots i tambe coneixre a la peña nova, ja nomes queda un dia  .palmas .palmas

peipo

Eeiiiii!! Ostia de puta mareee ja tenia ganes ja, de desvirgarme la furgo amb una kdd!!   .palmas .palmas  Alla ens hi vurem i així us conec a tots! Que fem, un sopar conjunt? Expliqueu-me! He de portar alguna cosa?? (a part de cerveses, per suposat!!  .meparto)

firewheels

Que portareu per sopar? hi ha alguna cosa que façi falta? després paso per el super  ;)

duee

mireu jo portare la planxa per tant que jo portare per fer biquinis, si algu es vol portar algu de llom el que sigui ... tothom esta invitat a portar el que vulgui ...

a i sisisisi ja queda poquet ens veiem d'aqui menys de 12 horetes  .yupiii .yupiii