[CATALUNYA] [GIRONA] [LOS JUEVES] Reunión itinerante quincenal.

Iniciado por Txetxo, Noviembre 17, 2007, 09:54:38 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

duee

Gent dijous si e !!! jejejeje que a mes a mes puja el murfy !!!

ja direu a on i quan us va b kda ... jo quedaria per a fontjau prop de les 9 o aixi ... que la gent es manifesti !!

Murflays

ieeeep ke dieu gironins!!!  ;D   pues eso, com us ha dit el duee el dijous quan plegui tiro cap a vostra terra per veure a la penya, i bueno, el concert de NARCO ke no m'el puc perdre jejejeje, firewheels tu et kedaras a sobar alla? jo pujare la furgo i l'aparcare lo mes aprop possible del concert pq ja se com sortire d'alla  .meparto

firewheels

Doncs no ho sé, en principi vindria amb l'Esther a sopar i a veure el concert, lo de dormir està més xungo, ja que ella treballa divendres al matí, si al final vingués sol ja en parlariem  ;D .macarra

Murflays


danikraft

ejem ejem.... Ferràn i jo pujem tambeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

Murflays

no jodas? pero para kedaros a dormir alli? o solo para cenar?

danikraft

Cita de: Murflays en Octubre 28, 2008, 13:27:38 pm
no jodas? pero para kedaros a dormir alli? o solo para cenar?


pa kedarnos pa kedarnos... en un principio.

Te llamo!

Murflays

ok de putamadre, pues ya parlem para subir juntos, conciertazo de Narco lo sabes no?  .macarra

Txetxo



Txetxo

Se sap alguna cosa?? es per anar fent plans :P Hem de pensar que si anem a Fontajau hi haurà mooolta penya i farà mooolta rasca. L'altre tema és a quina hora comença el concert?

De fet he parlat amb la jefa i diu que si baixem serà per sopar alguna cosa, estar amb vosaltres i marxar (portem unes etmanes infernals i el cos ho està fent notar).

Bé, ja direu el què  ???

PD. Furmala, Cisco estais ahíiiiiiiiiiiiiiiii :-X ;D

firewheels

Doncs si no plou podriem anar a sopar un entrepà donant un tomb per les fires i després al concert no? ho dic per no congelarnos  .miedo No se com esteu per Girona, però aquí el Montseny està nevat i estem a 2 graus  .panico

duee

a veure no patiu el dia sa aixecat de luxe ... i segons pronostics de pages i el temps meteocat avui a de ser un dia de treva meteorologica ja que pujen els estimats de barcelona =P per tan que suposo que el dia s'aguantarà

pel que fa a planing ...

el concert comença a les 23:30

que us semblaria qedar prop de dos quarts de deu les deu (si algu prefereix avans jo m'apunto)
anar a fer un etrepa per a barraques (hi ha una barraca que una torrada amb una botifarra, un tall de xuia, allioli i una cervesa) = 6 euros ...

i després deambula per alla esperant el concert  que us sembla

a i aprofiteu ara que diuen que el cap de setmana a de tornar a ploure !!!

firewheels

 .baba Butifarra  .baba Jo vinc encara que hi hagi d'anar sol, tinc molt bons records de l'última vegada que vaig estar a barraques amb dues gironines (fa 6 anys i estava solter)  ;D

cresteo

Cita de: duee en Octubre 30, 2008, 08:28:00 am
a veure no patiu el dia sa aixecat de luxe ... i segons pronostics de pages i el temps meteocat avui a de ser un dia de treva meteorologica ja que pujen els estimats de barcelona =P per tan que suposo que el dia s'aguantarà

pel que fa a planing ...

el concert comença a les 23:30

que us semblaria qedar prop de dos quarts de deu les deu (si algu prefereix avans jo m'apunto)
anar a fer un etrepa per a barraques (hi ha una barraca que una torrada amb una botifarra, un tall de xuia, allioli i una cervesa) = 6 euros ...

i després deambula per alla esperant el concert  que us sembla

a i aprofiteu ara que diuen que el cap de setmana a de tornar a ploure !!!

Em sembla de p++a mare!!! .palmas suposso que serem allà més d'hora de 2/4 de 10... haurem de buscar lloc per plantar la furgo  :P