[15] GIRONA - C.C. CALENDARIO 2015 - TANCADA-CERRADA (3-12-14)

Iniciado por PAUCAMPER, Noviembre 04, 2014, 01:15:47 am

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 1 Visitante están viendo este tema.

PAUCAMPER

carpecamper apuntat i privat enviat.

amb els nostres niks de la mateixa família  "xxxxcamper" confonem a la penya  :o .loco2 ;D

quan arribin els calendaris mirem com va millor de repartir-los.
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

PAUCAMPER

Noviembre 29, 2014, 01:40:23 am #46 Ultima modificación: Noviembre 30, 2014, 02:21:09 am por PAUCAMPER
tenim una transferència de ANNA M.. sense nik.  .confuso2 .confuso2   .panico

et pots identificar?
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

carpecamper

Transferència feta!
----------------------
Enviada transferencia!

Per cert, quant a la T6, al concesionari de Girona em van informar que no està previst que surti abans de finals 2015 i no saben si serà T6 o un reestiling de la T5... suposo que ho han de dir per acabar de vendre les unitats de la T5 però...

Sembla que van molt molt sobrats... vaig anar dimecres a demanar un presupost per una T5 4Motion de 180 CV i van dir que me l'enviarien per email i encara l'espero tot i que ahir el vaig reclamar... una llàstima... hauré de mirar a Barcelona... el venedor em va dir que quan tingués el pressupost aniria a Barcelona i em reventarien el preu i sembla que ha decidit ja ni tants sols fer-me'l... Una política curiosa de vendes...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Por cierto, en cuanto a la T6, en el concesionario de Gerona me han informado que no está previsto que salga antes de finales de 2015 i no saben si será una T6 o un restiling de la T5...
Parece que van muy sobrados, fui miercoles a pedir un presupuesto para una T5 4 Motion de 180 CV i me dijeron que me lo enviarian por email y aun lo espero... ayer lo reclamé...una lástima, tendré que mirar en Barcelona... el vendedor me dijo claramente que cuando tuviera el presupuesto iria a Barcelona i les reventarian el precio y parece que ha decidido ni siquiera hacerlo... Una política de ventas curiosa...


Nuestras aventuras en http://carpecamper.blogspot.com.es/

hore

Noviembre 29, 2014, 10:21:43 am #48 Ultima modificación: Noviembre 29, 2014, 10:36:00 am por hore
Cita de: carpecamper en Noviembre 29, 2014, 10:00:27 am
Transferència feta!
----------------------
Enviada transferencia!

Per cert, quant a la T6, al concesionari de Girona em van informar que no està previst que surti abans de finals 2015 i no saben si serà T6 o un reestiling de la T5... suposo que ho han de dir per acabar de vendre les unitats de la T5 però...

Sembla que van molt molt sobrats... vaig anar dimecres a demanar un presupost per una T5 4Motion de 180 CV i van dir que me l'enviarien per email i encara l'espero tot i que ahir el vaig reclamar... una llàstima... hauré de mirar a Barcelona... el venedor em va dir que quan tingués el pressupost aniria a Barcelona i em reventarien el preu i sembla que ha decidit ja ni tants sols fer-me'l... Una política curiosa de vendes...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Por cierto, en cuanto a la T6, en el concesionario de Gerona me han informado que no está previsto que salga antes de finales de 2015 i no saben si será una T6 o un restiling de la T5...
Parece que van muy sobrados, fui miercoles a pedir un presupuesto para una T5 4 Motion de 180 CV i me dijeron que me lo enviarian por email y aun lo espero... ayer lo reclamé...una lástima, tendré que mirar en Barcelona... el vendedor me dijo claramente que cuando tuviera el presupuesto iria a Barcelona i les reventarian el precio y parece que ha decidido ni siquiera hacerlo... Una política de ventas curiosa...


No kardis !!!! d´aquesta manera no en vendran gaires de furgos !!!! a mes... mirar a diferents llocs es lo mes llogic del mon !!! i despres si tigualen l´oferta o si acosten... .ereselmejor i  per zona et va millor.... .panico .panico pero dir-to aixis a la cara... .nono .nono .nono

conec el cas d´un empresari del mon de la carn... molt campetxano... un dia va anar a la mercedes vestit amb roba de la feina.. va demanar preu per el mercedes esportiu.. ( mercedes sl 65 amg, sobre unos 200.000€ ) no sel van pendre seriosament.... molt sobrats... va tindre que anar a un altre concesionari... d´aixo ja fa uns 5 anys.. i fa 5 anys que va amb aquest cotxe.

per el tema de la t6... veiam com sera??? mercedes ha tret la nova... i l´opel renault nissan.... que son = igualmnet...

ja ens informareu per lo de repartir els calendaris...

merci
TEMPLO DE LAS RATAS EN KARNI MATA (INDIA)
http://www.youtube.com/watch?v=2cole8Irweg

xolo

Transferencia feta,esperan a que es reperteixin

Salut!!!



Uploaded with ImageShack.us

PAUCAMPER

per a poder demanar els calendaris el més aviat possible us agrairíem als què encara no heu fet el pagament l'agilitzeu el màxim.

ANNA M.. enviam un privat amb el teu nik  .malabares

***************************

para poder pedir los calendarios lo antes posible agradeceríamos a los que todavía no habeis realizado el pago lo agilizeis al máximo.

ANA M.. enviamos un privado con tu nik .malabares
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

lazaro01

Bon dia,  ja fa dies que vaig fer la transferència.
La llista està actualitzada?
Gràcies per tot

PAUCAMPER

he comprovat els ingressos i la llista està al dia (9 x 7€), només em queda per assignar un sense nik què l'ordenant és ANNA MIR ......, lazaro01 podria ser el teu? si no hauries de revisar la transferència.

en cas de no ser el d'en lazaro01 el seu amo què m'envii un privat amb el seu nik i el segon cognom de la ordenant per a verificar-lo.

**************************************

he comprobado los ingresos y la lista está al día (9 x 7 €), sólo me queda por asignar uno sin nik que el ordenante es ANA MIR ......, lazaro01 podría ser el tuyo? si no deberías revisar la transferencia.

en caso de no ser el de lazaro01 su dueño que me envie un privado con su nik y el segundo apellido de la ordenante para verificarlo.


CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

lazaro01

Cita de: PAUCAMPER en Diciembre 01, 2014, 02:13:38 am
he comprovat els ingressos i la llista està al dia (9 x 7€), només em queda per assignar un sense nik què l'ordenant és ANNA MIR ......, lazaro01 podria ser el teu? si no hauries de revisar la transferència.

en cas de no ser el d'en lazaro01 el seu amo què m'envii un privat amb el seu nik i el segon cognom de la ordenant per a verificar-lo.

**************************************

he comprobado los ingresos y la lista está al día (9 x 7 €), sólo me queda por asignar uno sin nik que el ordenante es ANA MIR ......, lazaro01 podría ser el tuyo? si no deberías revisar la transferencia.

en caso de no ser el de lazaro01 su dueño que me envie un privado con su nik y el segundo apellido de la ordenante para verificarlo.


Ok gràcies per respondre!
Per algún motiu informàtic acabo de comprobar que no es va confirmar la transferència...
L'acabo de tornar a realitzar!
Salutacions

PAUCAMPER

lazaro01  .bien

bé anirem tancant la compra, doncs aviat arribaran els calendaris de l'impremta i començaran a enviar-los.

**************************************

bien iremos cerrando la compra, pues pronto llegarán los calendarios de la imprenta y empezarán a enviarlos.
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

ratafia79


Racord

Transferència feta, disculpeu la Demora.

salut merci.

PAUCAMPER

mentre acaben d'arribar les transferències,  donem ja per tancada la compra de calendaris, demà faig l'ingrés al foro. A veure si la setmana que ve arriben i podem començar a repartir.  .bici

**********************

Mientras acaban de llegar las transferencias, damos ya por cerrada la compra de calendarios, mañana hago el ingreso al foro. A ver si la próxima semana llegan y podemos empezar a repartir.  .bici
CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

PAUCAMPER

CALENDARIO FURGOVW 2024
¡Sin tu colaboración el foro desaparece!

xolo




Uploaded with ImageShack.us