Eiii!!!La Lorena es troba molt millor, aixi que al final vindrem a dinar però no ens quedarem a dormir.Jirafo, si ja estàn demanats els calçots no pateixis que la Lorena no en menja i jo ja m'apaño amb la carn.Bueno nois, ens veiem demà!!!!!
Bé, doncs demà preveiem ser a la Travi a les 10h. Siusplau, digueu-me que anireu vestit de calçotada i que no em passarà com la setmana passada que jo anava de calçotada i les altres noies anaven amb botes i mitges!! La salsa ja està feta. N'he hagut de fer una segona ramesa perquè la primera ha quedat una mica curta, siusplau sigueu condescendents que és la primera vegada que la faig.Pel vermut portem Hummus i unes tapetes de formatge brie que surten molt resultones... A veure si amb tantes barreges de salses, tapetes i vinatxo acabem tots així Vinga fins demà bàsquetmaniàtics!
Bé, ja veig que sóc la primera en penjar el material gràfic, us paso una primera mostra del que ha donat de sí la super kdd a la Travi...Jirafo, no tinc paraules, bé si, dues: ha estat FREAKY LLEGENDARI! jajajjaa expectatives més que superades!!Gràcies per organitzar-ho tot tan bé i cuidar-nos tant!L'any que vé s'ha de tornar a repetir!Transiteros, avisa quan obris el teu super fil per poder respondre.