[GALICIA] CLUBE CAMPER GALICIA 2.0

Iniciado por clubecampergalicia, Noviembre 10, 2010, 19:38:53 pm

Tema anterior - Siguiente tema

0 Usuarios y 3 Visitantes están viendo este tema.

Maruxá

  ;) Amigo Jipi..ahí te ha dao..!!! :-*


Decir que en Ferrol nos tratan siempre de forma exquisita..y los furgoneteros de esas tierras en concreto, ni que decir..
No conviene hacer afirmaciones tajantes sobre nadie, nada o lugar alguno..y conocer realmente los hechos
Que le pregunten a T3 por el Castro de Baroña..
Nos vemos en cualquier parte..!

babesalceda

Mensaxe retirada. sinto se ofendin a alguen, non o pensei e non era a miña intencion.
O que si vexo que e con intencion e "veñen bravos os novatos", seguro que ti tamen fuches novato nalgunha ocasión; O de bravo, non o poño en duvida.

t3

Cita de: babesalceda en Agosto 01, 2012, 11:40:18 am
Mensaxe retirada. sinto se ofendin a alguen, non o pensei e non era a miña intencion.
O que si vexo que e con intencion e "veñen bravos os novatos", seguro que ti tamen fuches novato nalgunha ocasión; O de bravo, non o poño en duvida.

Quero e debo interceder por Eljipifenicio, no lo tomes a mal, tienes que conocer a la persona y al personaje, y seguro que cuando lo conozcas, entonces te darás cuenta de es mejor no haberlo conocido  .meparto .meparto
BabeSalceda, ou mellor dito "Rapaz de Salceda" (coido que é a traducción do teu nick ¿non?) e mais a todolos os que ainda non coñecemos e que entraron últimamente neste fio, QUEDADES EMPLAZADOS A PROXIMA KDDA, celebrese cando se celebre. EST PACEM .brinda
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

manuelcastagnal

Cita de: Maruxá en Agosto 01, 2012, 10:57:23 am
 
Que le pregunten a T3 por el Castro de Baroña..

Que che pasou T3 en Castro Baroña? Eu dende que teño furgo (tercer veran) non fun, sei que prohibiron a acampada (inda que chegaronme rumores de que sigue) pero pensei que non habia problemas coas furgos.. agradecoche informacion pois sempre e un sitio que teño como posible, inda que agora investigando praias..... non me da tempo a todo, parece que o veran estades/estou a intentar disfrutalo a pesar das continuas neboas e demais.
Saudos a todos e espero inda que sexa cruzarme con vos na estrada  .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

t3

Cita de: manuelcastagnal en Agosto 01, 2012, 12:29:27 pm
Que che pasou T3 en Castro Baroña? Eu dende que teño furgo (tercer veran) non fun, sei que prohibiron a acampada (inda que chegaronme rumores de que sigue) pero pensei que non habia problemas coas furgos.. agradecoche informacion pois sempre e un sitio que teño como posible, inda que agora investigando praias..... non me da tempo a todo, parece que o veran estades/estou a intentar disfrutalo a pesar das continuas neboas e demais.
Saudos a todos e espero inda que sexa cruzarme con vos na estrada  .ereselmejor .ereselmejor .ereselmejor

Non pasou nada, simplemente había "acampadas salvaxes, facendo lume nos pinares" e por todo esto agora hai unha ordenanza que prohibe a acampada.
En canto as furgos "sempre hai aljúns que pensan que todo lles pertenece e espallan todo por fora das furgos, deixando os lugares que visitan "arrasados"". A Ordenanza,  polo que lein, recolle que as furgos e autocaravanas sempre que esten estacionadas sin desplegar elementos que constituian acampadas, poden pernoctar sen problemas.
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

titolas

Cita de: eljipifenicio en Agosto 01, 2012, 09:55:19 am
Cala, cala ¡¡¡ venenillo que la marea sigue subiendo y os quedan dos días..... .lengua2 .meparto . pánico
aun queda aun queda!! asi me queda l playa nada mas salir de casa

Cita de: babesalceda en Agosto 01, 2012, 11:40:18 am
Mensaxe retirada. sinto se ofendin a alguen, non o pensei e non era a miña intencion.
O que si vexo que e con intencion e "veñen bravos os novatos", seguro que ti tamen fuches novato nalgunha ocasión; O de bravo, non o poño en duvida.

No paso nada eh?? cosas entre ferrolanos y Koruños .bien

a otra cosa seguramente a mediados de la proxima semana andaremos por el espacio .meparto .meparto aun no sabemos por sonde lo mas seguro por a costa da morte... si el tiempo lo permite
R E S T A U R A C I O N   D E   P E K E C H A
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194292.0
LUKITAS&ME
http://lukitasandme.blogspot.com/

doctorWHO

La morte te va a llegar cuando te vea Fenicio (alias "el temible") y al novato también.... espero que le echéis bien de gasolina a vuestras monturas y tiréis hacia el otro lado del estrecho... desde aquí veo como se relame pensando en vos!!!  .cubiertos
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

titolas

Cita de: doctorWHO en Agosto 01, 2012, 12:52:32 pm
La morte te va a llegar cuando te vea Fenicio (alias "el temible") y al novato también.... espero que le echéis bien de gasolina a vuestras monturas y tiréis hacia el otro lado del estrecho... desde aquí veo como se relame pensando en vos!!!  .cubiertos

ya estamos...la culpa para los de siempre...pero viendo lo que se avecinaba ya tiro para el otro lado de las costa  .meparto
R E S T A U R A C I O N   D E   P E K E C H A
http://www.furgovw.org/index.php?topic=194292.0
LUKITAS&ME
http://lukitasandme.blogspot.com/

GUMER3

Paz hermanos...  .meparto viva Ferrol viva Coruña, y como dice Federico Trillo viva Honduras... andar con sentidiño con las furgos y listo  .borrachos

manuelcastagnal

Cita de: t3 en Agosto 01, 2012, 12:39:43 pm
Non pasou nada, simplemente había "acampadas salvaxes, facendo lume nos pinares" e por todo esto agora hai unha ordenanza que prohibe a acampada.
En canto as furgos "sempre hai aljúns que pensan que todo lles pertenece e espallan todo por fora das furgos, deixando os lugares que visitan "arrasados"". A Ordenanza,  polo que lein, recolle que as furgos e autocaravanas sempre que esten estacionadas sin desplegar elementos que constituian acampadas, poden pernoctar sen problemas.

a prohibicion e debido os castros, que algun artista fixera esculturas usando as pedras dos castros, pero estar xa estaba prohibido de antes solo que pola tradicion de tantos anos faciase a vista gorda, o que non deixaron pasar foi o de desmontar parte do castro para facer montaniñas de pedra, ademais como viñera o encargado de montar o castro e vira eso pois denunciouno e o ser patrimonio de non sei que tomaronse medidas
De todolos xeitos alegrome de que non che pasara nada(que foi o que pensara), e o de andar con sentido nas cousas de todos e algo que eu intento cumprir pero que non todo o mundo e igual,
A ver si teño sorte e cruzome con algun de vos para tomar unha cervexa ou algo.. .ereselmejor
e= m*c^2
furgonetear sin parar es mi ideal, siempre quiero mas,

eljipifenicio

Cita de: babesalceda en Agosto 01, 2012, 11:40:18 am
Mensaxe retirada. sinto se ofendin a alguen, non o pensei e non era a miña intencion.
O que si vexo que e con intencion e "veñen bravos os novatos", seguro que ti tamen fuches novato nalgunha ocasión; O de bravo, non o poño en duvida.

Pois si non te preocupa o de bravo, polo de novato preocupate menos e sigue esxcribindo que logo deixaras de selo. Non pretendía ofender, os que me coñecen saben que non e o meu estilo, soo darlle un toque irónico aó fío ;)
VINARI, LETARI, LUDERE, RIDERE, HOC EST VIVERE.

doctorWHO

nunca te fíes de un JIPI............... y menos si es FENICIO....  .nono
"ADEAMUS AD MONTEM FODERE PUTAS CUM PORRIBUS NOSTRUS"
(si hubieras estudiado latín no pensarías gilipolleces)

KingMatt

A colación del tema del Festival en el Camping A Lagoa...

Gran tito, el Gerente de dicho Camping... Si...si...
Vivo en Valdoviño, le conozco personalmete, y deberiais de conocer la ''opinion'', que tiene de los usuarios de Camper's y Caravanas... Muy majo el... si, si... Mu gustaria tener grabada una charla que tuve con el hace tiempo sobre este tema...

Ayer mismo salia en el periodico declarando y jactandose, (a raiz de las multas que estan poniendo en Ferrol)... de poner una media de 5 denuncias diarias en el Ayuntamiento, a todas aquellas furgos o AC's, que vea en los Parking's del pueblo...

t3

Cita de: KingMatt en Agosto 02, 2012, 11:50:24 am
A colación del tema del Festival en el Camping A Lagoa...

Gran tito, el Gerente de dicho Camping... Si...si...
Vivo en Valdoviño, le conozco personalmete, y deberiais de conocer la ''opinion'', que tiene de los usuarios de Camper's y Caravanas... Muy majo el... si, si... Mu gustaria tener grabada una charla que tuve con el hace tiempo sobre este tema...

Ayer mismo salia en el periodico declarando y jactandose, (a raiz de las multas que estan poniendo en Ferrol)... de poner una media de 5 denuncias diarias en el Ayuntamiento, a todas aquellas furgos o AC's, que vea en los Parking's del pueblo...

Puedes poner el enlace de la noticia de dicho periodico. Gracias
Un Pobo que non defende a sua identidade está condenado a desaparecer

Dou por perdido o perdido
E recollo o que quedou
E co que me queda vou
Seguindo o meu percorrido


[flash=100,100]http://www.youtube.com/v/0KjZHu-duEI[/flash]

Maruxá

 .adios Chenco y Belén..Ha sido un placer vuestra visita. ;)  Vuestra compañía siempre es muy grata, sois un encanto.
Qué difrutéis de toda nuestra costa :-*
Creo que vais ahora dirección...Ferrol? ;) .vwt3
Nos vemos en cualquier parte..!